God formiddag onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 17. juli 2024.

1. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God dag. Her har det vært travelt i dag ser jeg. Det har forsåvidt også vi vært, nettopp ankommet Rysstad, Setesdal.

På gårsdagens Lista-tur fant både et fyr, en hangar med krigsminner, og kaffemerker til alle på IF.
    20240716_132847.jpg

20240716_120453.jpg

image.jpg

Ha en fortsatt fin dag.

2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,726
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer det, 4 dager på rappen, 50km per dag og variasjon i ruten hver dag (men ruten for hver dag har vært tilnærmet uendret de siste 100 år). Det finnes også en 40km variant tror jeg. Har aldri gått selv, og har null planer om å gjøre det.
    Har dog vært med på drikking :) men i morgen må jeg kjøre senere på dagen så dropper det.

Eddie47, Wiolenze, Flymunda and 2 others like this.
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,442
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest. Overskyet, men penslig temp. Har bare soset rundt idag, fint det. Kjenner at jeg ikke klarer å riste av meg irritasjonen over den nye 96t-regelen til SAS. At de bare finner på sånne Tommy-regler uten å informere kundene sine, er jo passelig rævva kundebehandling. Har muligens noen ledige dager, og hadde et håp om en siste F-tur.
    Egentlig skal man vel også gå med marsjstøvler? DA snakker man prestasjon!

Eddie47, Sonictravel, Calling and 2 others like this.
  4. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,564
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Taipei. En halvdagstur i Taipei snart er over. Da er Paris neste stopp.

IMG_0311.jpeg

IMG_0307.jpeg

5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,726
    Bonuspoeng:
    183
    De som har det som del av et militært opplegg må gå i uniform, som inkluderer marsjstøvler, og med minimum X kilo på ryggen. Aner ikke hvor mye X er, men jeg vet at det er kontrollstasjoner med velt underveis og at man blir diska når det er for lett.

Spielhaug liker dette
  6. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    20,320
    Bonuspoeng:
    293
    Tidligere så var det 10kg på ryggen (regner med tilsvarende i dag). Men det er innen visse aldersgrupper. Det er sjekkpunkter underveis.

Flyingdutchman, Spielhaug and NoLimit like this.
  7. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,421
    Bonuspoeng:
    183
    Touchdown og lounge på CPH!

Da har jeg for første gang brukt 2stk diamant fordeler; drikke i GO og lounge ved ankomst.

Litt styr på flyet da fruen og kid #1 havnet litt lengre frem. Hun måtte betale for drikke for de to, selv om hun sa og hadde samme pnr som diamant. Samme til meg og kid #2, det var ganske steile front på at det var _en_ drikke for diamanten og måtte betale for fanta til kid #2. Ga meg ikke og hun skulle sjekke og komme tilbake. Gikk en stund og hun kom tilbake og beklaget. Refunderte beløpet til kona litt lengre fremme. Noen minutter senere så kom hun med godis til oss alle som plaster på såret. Helt innafor, men litt unødvendig å være så bastant.

På gullstua CPH ble det kveldsmat og rimelig greit utvalg av varm mat og diverse. Undertegnede gikk for kjøttgryte og litt rødt :)

EndreD, TravelManBiz, Eddie47 and 5 others like this.

Del denne siden