God andrepåskedag fra Solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 22. april 2019.

  1. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,088
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Dagen startet i solen på påskefjellet og avsluttes i solen i hovedstaden. Lite trafikk og veldig grei kjøretur hjem i dag, så det var fint.
    Nå står det litt klesvask på programmet før man vel må huske å skru på vekkerklokken igjen, i morgen venter kontoret...

    Nyt kvelden folkens :)
     
    Avixlo and Kristian like this.
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,463
    Likes mottatt:
    13,264
    Bonuspoeng:
    183
    Heh var ikke du som kubbet rett foran meg i 3-draget i krysset fra Collets gate til Uelands gate? :p
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,718
    Likes mottatt:
    12,099
    Bonuspoeng:
    183
    Heldigvis ikke!
     
    OttoL liker dette

Del denne siden