God 2. pinsedags morgon! Her i Aust-Finnmark snør det – omtrent vassrett. Skål for sommaren... Vel, kanskje eg får rydda litt i heimen, men det er vel heller tvilsamt... Om knappe to veker skal eg ut og fly igjen. Grunnpoeng skal sankast! Ha ein fin-fin måndag, folkens
God morgen fra Østfold! Tidlig oppe i dag, for nå skal vi ut og hente ny (gammel) båt! Heldigvis blåser det litt mindre i dag enn i går.. Det er mandag, men fri. Og det betyr kun fire arbeidsdager igjen til neste helg!
Det snør heldigvis ikke på solkysten, men det er vått og håp om sol i dag ...og da må gresset slås .... For å komme i luften kreves at det er på stell i hagen ... Livet er ikke så enkelt som avholdsfolk vil ha det til! Ha en flyvende flott mandag!
God morgen fra Numedal. Solen skinner, Fornavnet er luftet, kaffe er i kruset (model Proms 93) og tilhørende musikk strømmer på. Ha en fin dag, alle!
Morn fra Lugano Agno. Kun fire daglige avganger med rutefly, og alle går til Zürich Kort stopp i Zürich før SK842. Ha en fin dag i luften, på land og til vanns
Landa akkurat på Osl etter en behagelig natt på biz fra NY. Fikk etter litt virvarr ombooket til direkte fly hjem, og slapp strafferunda innom Cph. Og slapp ln-rkp. Pluss at det var ett minutts ventetid på flytoget
God formiddag fra FCT. Det reflekteres over så mangt etter en fin-fin helg i Buenos Aires. Mandager er ikke så værst
En liten hilsen fra Concorde Room på LHR T5. Jeg har vært på guttetur med sønnen min i langhelgen til London. Jeg fikk ordnet meg slik at noen tok oss med inn på Concorde room. Normalt er det kun GGL og de som flyr F som får komme inn I tillegg har det Laurent Perrier Grand Siecle Champagne Tror denne loungen slår de fleste loungene på LHR
God morgen fra Toronto! Her er det nå 16° og overskyet. Men om den går samme variant som igår kan der bli skikkelig varmt. Idag blir det å prøve det jeg ikke har gjort enda av det jeg rekker i et ok tempo. Her borte er det som en helt vanlig arbeidsdag Ha en god Mandag uansett hvor den nytes
God ettermiddag! Hadde glemt at det var fridag og dro på jobb. Følte at når jeg først hadde kjørt gjennom en bomring så var det greit og få unna litt etterslep når jeg først var her. Tatt meg friheten til raide snacks automaten og hører på litt god norsk black metall på full guffe.
God ettermiddag frå Sunnfjord. Madammen lagar middag medan arvingen søv og far sjølv avheld generalforsamling i selskapet sitt. Vart attvald som styreleiar i år igjen. Snart skal det lagast rabarbrasylte før opphavet får besøk seinare i kveld.
Liten oppdatering fra Concorde Room. Vi har nå forflyttet oss 10m til baren for videre inntak av flytende føde Etter dette må vi tilbake til Restauranten for middag. Seinere flyr vi BA hjem i C selvsagt
God ettermiddag fra rett utenfor OSL. Hjemmekontordagen så godt som unnagjort og det er digg å ligge i solkroken; Ser jammen ut som om det kan bli en hel uke med jobbing hjemmefra, ser ikke helt svart på det heller. Men, bare mandag enda så kan jo hende det dukker opp noe.
God ettermiddag! Tenkte jeg skulle innom cvs og se hva de har før jeg reiser over dammen i juli. Men hva er dette for noe???
Enkel sperre som du kan forbigå med å bruke en VPN Denne er enkel og gratis å bruke for sånne ting https://www.hidemyass.com/no-no/proxy Velg koble til via Amerika
En god mandag! Kun 3 flyvninger i dag, men de er vel egnet til å føle seg våken. Kun lokale turer, med avgang og alternativ landing på samme flyplass. Enkel innlasting, ingen grunn til å forlenge groundstop med å stoppe motorene. Priority Boarding finnes ikke, sistemann inn er førstemann ut av flyet. Carry-on er heller ikke tillatt. Enkelt setevalg diktert av når du kom deg inn på flyet: Selv føler jeg meg ganske fornøyd med at jeg slapp å sitte på gulvet! Flyet tømmes om mulig enda raskere enn folk kommer seg ombord, 14 personer på ca. 2 sekunder er nok noe raskere enn hva selv Ryanair kunne håpe på! Vel ute i frisk luft, er det alltids tid for å holde fast i sine venner Ha en fortsatt fin mandag!
God ettermiddag fra Boston Logan Airport. Har slått oss til ro på kronplassene i en absolutt godkjent Lufthansa-lounge, hvor vi kommer til å tilbringe et par timer før avgang med SK C til OSL via CPH. En alle tiders pinsehelg med nyervervet ring på fing i presidentsuiten på Hyatt. Edit: Kun hennes fing enn så lenge.