Hilsen fra Zürich etter tur over fra New York. Det er deilig fortsatt å ha tilgang til Senator-loungen, selv om gullkortet gikk ut i januar. Det gjorde dagen min. Ellers skal det bli deilig å komme seg hjem til grovbrød og leverpostei. SAS Go får siste etappe.
God morgen! Jeg sitter og funderer på et i-landsproblem. Hvordan kan man sjekke om man har LAN-flyet eller de "ordentlige" SAS-flyene på flights til Chicago? (Gitt at LAN-flyet fremdeles flyr denne strekningen)
Det ser du på setekartet. 1-2-1 i ny biz og 2-2-2 på Lan-Chile maskinen. Denne står forøvrig fint plassert i Canada for øyeblikket.
Nå er det hjemturen fra Alaska og sitter og venter ved gaten. Blir godt å komme hjem igjen 4 fly som skal til, men bare gøy det! Så klart så måte jeg ta en tur innom Chevy butikken. OMG så jeg elsker Silverado'en
Takk for svar. Det var "parkeringen" i Canada som gjorde meg oppmerksom på at vi kanskje måtte med LAN-flyet til Chicago.
Om den går fast på ruten vet jeg ikke. Det er i utgangspunktet en reserve maskin, så den skal jo egentlig ikke være i konstant drift. Er nok ikke riktig mann til svare helt riktig på driften av maskinen.
Første dagen siden i november som helt og holdent kan tilbringes i hjemmet. Så da ble det støvsuger og vaskebøtte i kombo med IF og noen serier på TV (AppleTV that is)
God ettermiddag fra SVG Kom på land fra nattskift offshore i morges, har nå snart tilbringt 5t her i vente på SK4484 hjem til Trøndelag. Savner faktisk ei bollebu her. Kanelboller og kaffe er sterkt undervurdert når man venter så lenge
God ettermiddag fra Trondheim. Sliter litt med formen etter påskeschnaps til en kompis igår, men det kommer seg vel... Ha en glitrende mandag
...og bare en liten hilsen fra Denver. En rask og fin tur sørover med litt søvn. Følte meg trygg i 2A ✈️
Ønsker jeg var 15 år. Har blingset på datoen. Jeg sjekket den 15. En tabbe av meg som nesten alle tilgir heldigvis.