Gratulerer med dagen frå forsinka SK2874 på veg til Bergen! Her vart dei norske fargane sett til å pryde kabinen ved midnatt. Blir stopp i Bergen for feiring før turen går vidare til det Sunnfjordske utpå dagen
Gratulerer med dagen frå Langebäck! Nærmare kongeriket — utan å vera i landet — er det vel knapt mogleg å koma. Via denne plassen er både Aulie-ruta og Flyktningeruta lagt, begge brukt for av nordmenn på flukt frå nazistane under andre verdskrigen. Vi har gått delar av Flyktningeruta (som er sett saman av delane til fleire av trasséane brukt som fluktruter i krigsåra) og planen er å marsjera inn i gamlelandet og ta tilbake det som rettmessig er vårt — etter ein betre frukost i teltet Ei lita rød stue ved Langbäck Grenseskiljet går i Langebekken/Langebäck Med ynske om ein god syttande til mai og måtte kongeriket framleis vera ein stad med plass til det liberale demokratiet, maktfordeling, rettsstatslege prinsipp og nasjonal sjølvstende med inkludering og toleranse som berebjelkar! Måtte bonuspoenga ramla inn på alles kontoar som norske flagg vaiar i vinden i dag!
Gratulerer så mye med dagen fra Hugin A og Yggdrasil. Her ute er det stort sett business as usual, men litt feiring og god mat blir det i alle fall. Første stopp på programmet er pølser og is nå klokka ni og så fortsetter gildet utover dagen: Lunsj: Og middag i kveld:
Hurra for 17. Mai! Bunaden er på, og snart er det avreise for å hente mor på veien til søster og nevø. Forhåpentligvis slipper vi regn mens vi venter på toget, og så blir det tradisjonell raclette til 17.mai-middag. Ha en fin en! Og spis is!
Hipp hipp- godt man er på jobb. Har så mange 17 mai på baken, at det er godt å slippe "styret" med penklær, togkikking og lunka kaffe med svigers
Gratulerer med dagen! Snart litt innsats for å gjøre klart for middagsgjester før det er av gårde på brunch. Heldigvis lav intensitet på programmet og nok champagne på kjøl til at dette bør gå greit
Gratulerer med dagen! Foreløpig riktig bra vær her i bartebyen med solgløtt og opphold. Planen her er rolig familiefeiring med brunsj. Deretter KLM til Nederland utpå ettermiddagen for en uke med jobb et par meter under havnivå.
Gratulerer med dagen! Fruen har lyst å se folketoget i bartebyen. Har en mistanke om at bussen blir smekkfulle så vi får fyre opp syklene etterhvert og komme oss til sentrum. Neste år har jeg igjen tilgang til takterrasse langs ruten, så planen er klar Ha en fin dag!
Gratulerer med dagen alle bonusnisser fra rett under slottsbalkongen Ha en strålende 17.mai alle sammen
God syttande frå Sunnfjord. Det regnar, ungane er utolmodige og madammen har fått lim inn på auget. Truleg av den typen som har med festing av falske vipper å gjere. Jammen er det godt eg er naturlig pen slik at eg slepp denslags. sidanførre nasjonaldag har eg faktisk nøyaktig NULL flygingar. Skrekk&gru.
Ja, offameg. Eg hadde eit håp om at eg skulle fly til alle verdsdelar på poeng året eg var 40, men det blir 0 flights som 40-åring Skal eg prøve meg på alle verdsdelane som 41-åring? P.t. har eg bookingar til Afrika, Nord-Amerika og Sør-Amerika. Då manglar Asien og Australien.
Da var nok en 17.mai unnagjort! Hvis man ikke lar stresset gå seg helt til 100%, så kan man faktisk la seg flyte med, og nyte dagen med så mange fine unger og voksne som bare er glade og roper hurra! Så kan man heller sette seg ned på kvelden og nyte noen bobler. Men i mine 15 år med sabling, så er dette resultatet noe jeg aldri har opplevd! vel pleier korken å fly et stykke, men denne gangen er jeg bare glad jeg fikk et kutt i fingeren og ikke masse glass på øyet! Stay safe!