Hvis SAS vil så blir det påfyll i slutten av januar. Foreløpig har det gått fra 330 til 350, helt unødvendig å gå ned til 340 ….
Viktig å ha på lager! Er mye mer gøy dop å få tak i over disk i utlandet En kveld vi var en smule på druen i Kambodsja hadde vi det veldig gøy med å sjekke hvor mye rart vi kunne klare å få kjøpt over disk på apoteket.
Onsdag, på tide å skrive en rapport i forhold til saksgang hos statsforvaltern, og ser det er noen ting vi bør ta fatt i forhold til en ny reform som rulles ut neste år, og jeg kan si meg fornøyd med dagens kontor Men først må jeg ha meg en kaffe, slik at jeg blir skarp i sinnet, så er det på an
Nattvarianten er suveren altså, begynner å minke på lageret her nå ser jeg så snart på tide med en tur over dammen. Sist jeg kjøpte slike OTC greier på Walgreens så måtte jeg vise legitimasjon faktisk. Jeg spurte hvorfor og de måtte sjekke alder da ungdommer visstnok kunne misbruke noen virkestoffer til å ruse seg på. Jeg var jo selvsagt mest fornøyd med å bli tatt for en ungdom da.
Helt enig! Har vært med Flyr kun 1 gang (EVE-OSL), men du verden så hyggelige folk og virkelig entusiasme hos det som stort sett var svensk crew på min flight.