Siste dag i DC, og vi fyller den med FIFA-arrangementer, fantastiske museer og mye god mat. I morgen setter vi kursen mot NYC, samtidig som vi lader opp til Norge–Senegal. Dette blir utrolig spennende! Ha en strålende søndag, alle bonusnissr
God morgen fra Bangkok Her knaskes det på vaffelsnop fra Amsterdam mens kaffen nytes. Ute er det strålende sol med 31°C Etter de to ukene med ferie vi hadde i Norge, er temperatur og fuktighet nå tilbake på behagelige nivåer. Ha en nydelig søndag
God morgen fra SK1831 og rad 1. Kjapp tur til Adriaterhavet. Hjem igjen lm 6 dager. Kun 2 rader i dag foran gardinen og gjengen min på 5 er de eneste her. Ellers fullt bak gardinen virker det som. Første gang i SAS lounge på GOT. Den ar virkelig fin. Når gi var der, var det ikke folksomt. Herlig utsikt mot banen og alle flyene ute. Meldes nærmere 40 grader i den lille landsbyen vi skal til. Det blir sikkert bra, det! Ha en flott søndag.
God formiddag fra Grenland. Knallvær-vi pakker strandbag og peller oss ut til sjøen straks. Husk solkrem folkens, ellers så blir det oink oink
På siste (første og eneste) Diamantsamling i Bergen ble vi fortalt at SAS var på gang med å bygge en lounge på BGO etter modell fra GOT. Loungen skulle være et samarbeidsprosjekt med Widerøe og skulle ligge i innenriksterminalen. Byggingen var godt i gang da Widerøe tok ut skilsmisse og gikk over til konkurrenten Norwegian .... Du verden... NB: I dag kl 10:25 "snur" solen og vi går mot mørkere tider og enda har vi ikke hatt sommer!
Morn! Satser på en sløv søndag, muligens med en tur til 3T for trene litt. Hvis det går som i går blir det lite trening og mer sløving. Det er farsdag i Nederland, broren har ordnet den årlige flaska med sterke saker og vi har funnet ut at vi, når jeg er på besøk om noen uker, skal handle ny TV og bedre lyd. For både mor og far har begynt å klage over at bokstavene på TVen er for små og lyden for dårlig... Ha en finfin søndag!
God formiddag fra hovedstaden. Solen skinner, og jeg har fått i meg frokost. Litt treg start etter gårsdagens festligheter, men det går seg vel til. Høyhuset på Oslo Spektrum har vokst noen meter siden jeg sjekket inn på fredag. De jobber døgnet rundt, og i følge internett vokser det med 3 meter i døgnet. Fikk med meg at de la inn to nye "ledd" i høyden på tårnkranen også. Moro for unga! 10,9% Trumf på Hotels.com i 48 timer. Så jeg må sjekke om det er lønnsomt å booke om noen hoteller i løpet av dagen. Ha en fin en!
Morn fra vest! Fotball på programmet, men live og ikke Usa. Obos-cup for poden, fin helgecup lokalt i finværet. Sjekk solkremtest hos Forbrukerrådet, jeg kasta vår ihvertfall… ha en beskyttet dag!
God ettermiddag fra sol og varme på verandaen. Gårsdsgen bød på kontakt med legevakten og en litt fersk kollega som triagerte per telefon. Storbylegevakten er delt opp i to deler : medisin og traume. Med tanke på selvdiagnostisering av ribbeinsbrudd var jeg lett oppgitt over at jeg strengt ble satt i medisinsk kø, med hjemmekøsystem og beskjed om at det var så travelt at det neppe ble tid til meg før søndag. Heldigvis ringte legevakten selv tilbake etter et par timer og inviterte opp til skade delen der det var noen få barn som «selvfølgelig» skulle foran meg i køen, sånn som det skal være . Uansett, raskt innom lege som var enig i diagnosen, og litt smertestillende og et par dager hjemme fra jobb til smertetoppen er over. så da sies det god kamp og god flytur fra en særdeles rolig bevegelses dag fra godstolen.
God søndagskveld fra Trondheim! Her har man jobbet seg oppover fra hovedstaden via Rørosbanen i dag. I morgen venter en tidlig start med oppmøte 05.00 på jobb og ikke retur sørover før på kvelden så blir nok ganske tidlig i seng i dag selv om det er årets lyseste dag... Nyt kvelden folkens