Frigjøringsdag og fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 08. mai 2026.

1. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    Vi tar gjerne med oss NBO en vei, Kenya airways var et hyggelig bekjentskap til Mauritius.

Sunnfjordingen liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,685
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har det dessverre slik at vi må «styre litt» etter helsevesenet og når vi da vil reise langt for 2 er Réunion blitt et attraktivt mål. Det er Frankrike og det norske Helfo kortet virker der. Det har vært god tilgjengelighet..

Når det er sagt så var vi på Réunion for mange år siden og vi syntes det er en flott øy .. et paradis og for oss, mye bedre enn Hua Hin …
    Vi har fått nye bonusbilletter til Réunion i januar 2027.

obay, Ololsen and Berlioz like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    Det kan være verdt å tenke på.
    Hua Hin er egentlig bare Centara, men vi trives godt og har fått private venner som jobbet der tidligere.

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,685
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har jobbet og bodd i Oslo i 15 år og hatt medarbeidere som har løpt Holmenkollstaffeten … og pliktskyldig møtt opp som veskebærer og heiagjeng.
    Jeg har også vært på flere cupfinaler hvor Brann har spilt og i år er det mot Bodø-Glimt … de to norske lagene som har gjort det godt i Europa det siste året hvor tilhengerne har reist trofaste rundt hele veien … de kommer til å prege Oslo i rødt og gult i hele morgen ..

Spielhaug and tobeornot999 like this.
  5. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,540
    Bonuspoeng:
    293
    Beste fra 2 verdener der, altså :)

Mitt poeng var mest at dette er en helg med masse sperrede gater fra før av (Holmenkollstafetten), og så kommer som du sier fotballen til å sette preg på byen i tillegg...

6. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    234
    Bonuspoeng:
    43
    Går helgen i møte med nyoppnådd lifetime gold status. Feires med den obligatoriske fredagstacoen. God helg! :)

7. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,949
    Bonuspoeng:
    293

Jeg er nok bedre på heiagjeng en jogging, men det er sikkert gøy for de som liker slikt. For egen del betyr det at jeg ikke får besøkt opphavet det meste av dagen, ettersom svette mennesker sperrer alle veiene på Oslo Vest.

Dette kan vel minne litt om siste helgen i juni der Oslo er preget av Tons og Pride. Alle er glade på øl men fargen på t skjorten og mengden glitter er ofte litt varierende. Men det er gøy ute uansett.

8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,707
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra MBT. Dro rett i skogen når jeg kom hjem i går og tok natten under åpen himmel;

IMG_9708.jpeg

I dag er det feiring av frigjøringsdagen og jr som blir 22. Han skal straks hentes på OSL, så blir det bobler og grillings

9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,685
    Bonuspoeng:
    293
    Nydelig bilde

Wiolenze liker dette
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,032
    Bonuspoeng:
    293
    Nå kommer amerikanerne og frigjør oss. Eller no.
    IMG_20260508_203509PXL_20260508_183354750.jpg

Screenshot_20260508-203446.png

Del denne siden