Noen som har noen ide om kostnaden ved på endre hjemreisen på en booket "friends and family" til USA? Kunne tenkt meg å bli en uke eller to lenger, og gjerne ha fleksibel hjemreise. Så i praksis vil vel det si i endre hjemreisen til fullflex GO, eller til Fullflex Plus feks.. (eller biz da selvsagt...). Blir hele billetten regnet om da - eller er det mulig å få det til med mellomlegget opp til flex på retur ? ..... er det evt. en mulighet med optiontown upgrade ? ...kan intercont da endres til en annen dag ? (tror ikke det egentlig).
SAS Friends & Family-kampanjen er oppe og går igjen! Link: vip.flysas. net/tillbud (uten mellomrom etter flysas) Passord: gotogate Vilkår: Book between December 3 and December 13, 2015. The travel period is from January 11 to May 31, 2016. Travel must be completed by June 14, 2016. No campaign seats are available between March 18 and April 3, 2016.
Ser ut til at nokon av prisane har gått litt opp sia forrige VIP Go salg. F.eks. Tokyo frå 3300 til 4000 og det same med SFO frå ca 3300 til 4000. New York kostar framleis ca 3000. Kjekt at ein kan bestille Plusbillettar på dette salget, det har ein ikkje kunne gjort før.
Ser ut som at det er SAS Plus Saver og ikke SAS Plus. VIP tilbudet gir 8000 poeng til New York, mens SAS Plus gir 12 000 poeng.
Jeg har noen segmenter igjen for å oppnå gull hos SAS. Vil billetter kjøpt via dette tilbudet regne som segment run for å oppnå gull?
Er det en ny kampanje på gang? http://vip.flysas.net/vip/vip.php "Travel period is from April 11 until December 16, 2016. ... All flights must be booked between March 14 and 23, 2016." Noen som har info? Ser ut som om passordet er byttet ut siden sist om det er samme link som sist da. http://vip.flysas.net/vip/?t=1
Finner dere gode priser? Fikk kun opp feilmelding da jeg søkte. Eller kommer ikkje prisene opp før den 16.?
Fikk det samme, regner ikke med at de blir lagt ut før den 14. De har jo også et salg som går nå frem til 14.
Håper selv på billige billetter i pluss. Selv om viljestyrken min egentlig ikke tåler en ny runde med salg
Dammit....jeg som hadde et håp om å få t/r TRD-OSL 15-16 juni.... MEN !!!... dette var mitt innlegg nr. 1000 så hurra for meg
Er det noen som har hørt noe mer her? Pleier vel å bli lagt ut passord noen dager i forkant husker jeg rett..
Hei, var en post angående dette i en annen tråd. Har lagra teksten offline på PC-en så unnskyld hvis jeg plagierer noen! Det som stod der var: Fikk nettopp e-post fra SAS om VIP-tilbud i Plus: Link: http://vip.flysas.net/plusdeal-no Passord: flyplus Vilkår: We offer you a good deal for travel in SAS PLUS within Sweden, Norway, Denmark, Scandinavia and Scandinavia to Finland. Book by: March 13 2016. Travel period: March 21 - June 30 2016. Look for the favorable fares in the column named SAS VIP PLUS. There are only a limited number of seats available.
Thanks, men dette er vel noe annet? Tenkte på ny Friends & Family som ble nevnt i denne tråden for en drøy uke siden. Håper passord dukker opp snart