Vet ikke om det har blitt nevnt allerede, men forsøker man å booke via den engelske siden får man dette opp ved VIP Plus "Refund: Ticket and fuel surcharge are refundable." Dette ved nøyaktig samme avgang(er)/klasse(r) som på den norske siden står oppført som ikke refunderbare billetter.
Jeg aner ikke hvor du er fra, eller hvor du har bodd, så nei. Ja, klart, får du billetter til den prisen koster det nok hva du mener det bør koste. Personlig bor jeg i Lofoten, og har som regel alternativet mellom å fly fra SVJ eller EVE. Sistnevnte blir som regel foretrukket, da det koster omtrentlig 1500,- ekstra å fly via BOO, selv om det tar nærmere 150 minutter å kjøre til EVE. Og selv da er det sjeldent at en tur/retur til OSL kommer på under ~2000-2500,-.
Om ikkje du har ein konkret invitasjon fra nokon du kjenner i SAS trur eg det kan være ein viss risiko med å ringe inn sidan dette er ein retta kampanje. Om det let seg gjere eller ikkje veit eg ikkje
Og det var der det demret - PhD er det nye hovedfag Men så til saken: Jeg har i dag uten problemer fått avbestilt et lite knippe utenlands VIP Plus-billetter via (dansk) 32 32 68 00. Så det er med andre ord Amadeus-regler som gjelder. Amadeus-reglene er forøvrig ikke endret, så jeg begynner å anta at uklarhetene kan tilskrives en kombinasjon av IT-feil eller, kanskje - men bare kanskje - at SAS ønsker å begrense antallet VIP Plus-bookinger gjennom en uforpliktende advarsel.
Hvis du gjentar PhD-student nok ganger overfor ditt lokale universitetsstyre, så skal du fort se at også de 15 000 du nå får inn på konto pr. måned forsvinner før du med rette kan si PhD-student én gang til. Men det er ikke rare lønnen, nei. På tide å innlemme Sverige i Norge eller Danmark, slik Sverige alltid var skjebnebestemt å være. Og en Ramlösa-boks koster faktisk 2 kr. plus pant - hvis man kjøper 24 av dem. Men nok OT fra meg. Saken er vel heller, i et Nord-Norge-perspektiv, at det nok kan være rimelig å fly dit SAS-metal flyr hvis man er en kombinasjon av tidlig ute og benytter et spesialtilbud, men for WF-betjente steder, så får man jevne påminnelser om hvor dyrt det kan være å reise. Men, som man også skal huske, så kan det være visse skattemessige fordeler ved å være bosatt i landets nordlige fylker, for ikke å tale om at man som oftest slipper de boligpriser og medhørende låne- og rentebyrde som gjør seg gjeldende i diverse byer sør for Namsos-linjen. Så alt i alt tenker jeg det er en viss balanse, og at i alle fall SAS jevnt over ikke er direkte urimelige i sin prising, Friends & Family eller ei.
Ser at SAS har sluppet litt flere VIP Go-billetter fra KRS til div. utenriks enn hva var tilfellet i forgårs. Vil anta at det gjelder fra flere andre byer enn bare her nede in the rainy south. Verdt å sjekke ut hvis man i likhet med oss ikke har spikret ferieplanene helt
Nå er vel jeg litt heldig å som i stort sett kan dra når jeg vil fra jobben Sånn at det blir enklere å finne billige billetter
Det tenkte jeg også først, men ringte allikevel bare for å spørre om det var mulig å bestille. Da fikk jeg svaret: "Det er ikke mulig å kombinere voucher med VIP tilbudet". Som egentlig var som forventet.
Fant hovedferien til meg og samboerfrøkna på dette salget, ALF-OSL-CPH-EWR, IAD-CPH-OSL-ALF, 6 476,- pr pers i Plus i september. Det er 2 000,- av hver billett i forhold til normal pris, og 12 000 EB/6 legs, alt i alt er jeg godt fornøyd.
Var det slik at Vip-pluss til Europa var fult ut refunderbare? Blir ikke helt klok av det som står i tidligere innlegg. Brenner inne med en billett til Amsterdam jeg ikke får brukt.
Ja mener de er fullt refunderbare. Om du ikke får avbestilt på nett så må du ta kontakt med SAS direkte.