Hadde VIP Plus engang OSL-BOO (fredag 18:40) som jeg ville endre men det ville koste meg 2000+. Men fikk også beskjed om at jeg kunne avbestille å få alt tilbakebetalt
Det gjør det såvisst... We are now offering VIP availability and low fares in SAS Go and SAS Plus, you can combine SAS Go and SAS Plus fares. The offer is valid on SAS-operated flights within Europe and between Scandinavia/Finland and the US/Asia for your family and closest friends. The Friends & Family fare always include at least one checked bag. Book by March 23, 2016. Travel period within Europe: April 11 - December 16, 2016. Travel period to/from the US/Asia: April 11 - December 10, 2016. Travel must be completed December 15, 2016. No campaign seats are available to/from the US/Asia between June 14 and August 9, 2016
500 kroner spart på tur til London. Avbestilte original tur og booket VIP Plus i stedet. Takk til dere som har delt link og passord. Nå kan kona få litt ekstra gave når far er på guttetur. Very nice
Ja så ble det tur i VIP-plus til NAR på meg og kona. Kom på 10.344 DKK. Knallpris det!!! Men så i dag at prisen for samme tur på samme datoer hadde sunket til ca 9500 DKK! Kunne spart en tusenlapp hvis jeg hadde ventet litt. Men turde ikke ta sjansen. Ergelig, men fortsatt en god pris. Gjort er gjort. Gleder meg Og vurderer¨å legge inn OT (215 EUR pr pers pr vei, ikke gæernt det). Sayonara (eller hvordan det enn skrives...)
Sitter og lurer på en tur til LAX i høstferien for fruen og jeg. 10300 nok i plus for begge, det er jo et scoop.....
Da ble det Los Angeles i pinsen+17.mai. på meg. Grei pris til 3700,- Fant også ut at United har priser til 3800,- fra SVG til LAX...hmmm Jaja..nevermind. Blir en ny strek på flightmemory ihvertfall