God kveld fra Phuket. I dag var vi på en båttur og besøkte 5 forskjellige øyer øst for Phuket. En av disse var den muslimske flytende byen på Koh Panyi. En flytende fotballbane gjør det ikke lettere å treffe krysset!
@tobeornot999 Det var du som bodde på Hotel Indigo i BKK, ikke sant? Er det balkonger på alle rommene der? Xxx.
Vi har et brev fra forsikringsselskapet, med mannens navn, regner med de bare kan bruke samme brevet, men med mitt navn (vi har familieforsikring gjennom jobben hans). Papirene skal jeg nok klare å skrive på, det JEG frykter er at jeg blir sittende i karantene i 10 dager på sykehus BKK. Har hørt at de fleste får ta karantenen på hotellet de bor på, men det er jo ikke akkurat noe å trakte etter det heller. Så jeg krysser fingrene for at de skroter hele greien til 1. mai. Xxx. Xxx.
Ser lovende ut nå, og nyhetene om stopp på hele ordningen drypper gjennom fra det som pleier å være pålitelige kilder: https://loyaltylobby.com/2022/04/14/thailand-plans-to-scrap-test-go-from-may-1-2022/