Freeedag.....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 05. april 2019.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid vårfornemmelser av å visitere Ekkerøy på denne tida av året, så om man ikke får fly selv, får det lokale fuglefjellet bli det nærmeste en kommer :)

Last edited: 05. april 2019
    ArthurDent liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,743
    Bonuspoeng:
    293
    En tilfeldig fredag på solkysten .. ingen flytur i sikte
    2B454D8E-BCE1-4784-BE3C-685DD8B83275.jpeg

Earl, jgroneng, paron and 4 others like this.
  3. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Juni er like rundt hjørnet.. Ruten er lagt. Du må ta med deg godt fottøy. Det blir mange spennende vannhull

4. Bonusduk

Bonusduk EBD

Likes mottatt:
    1,581
    Bonuspoeng:
    93
    Fredagens arbeid snart unnagjort. Heldigvis viser været i Oljehovedstaden seg fra sin bedre side (15-16 grader) Så nå er det 3 strake dager med polering av båt (med tilhørende banning og steiking over hvorfor vi kjøpte båt) som står på tapetet.:p

jgroneng and ArthurDent like this.
  5. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,791
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig var ukas siste vakt unnagjort, og bagasjemengden på flyene jeg hadde på Værnes var meget respektabel i dag. Godt å ta turen hjem og nyte frihelga og finværet som rår over Trøndelag.

Slått meg til ro med reisa til sommeren, og når wife to be klarte å si følgende i går kveld «vi trenger ikke LH F nå i sommer, det kan vi ta neste tur, er ikke SQ F og TG F veldig bra da?» Reiselederen syns at flere turer i F kan planlegges.

God fredag og god helg folkens

Last edited: 05. april 2019
    Modegard, jgroneng, Wiolenze and 4 others like this.
  6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagsettermiddag fra det sørlandske. Deltok på et møte i Tromsø på onsdag og torsdag. Til min gledelige overraskelse fikk jeg også denne gangen gevinst i ladeplasslotteriet på KRS. I Tromsø hadde vi fellesmiddag på "Full Steam" ( Søndre Tollbodgt). Artig plass med eget minimuseum som viser et fiskemottak " fra gammel tid". Fikk smake på sukkersaltet og kaldrøkt rogn (servert i rognposene.... altså i "originalemballasje") Herlig … og det var de panerte torsketungene også. En "Tromsø-shot" av 50%tran + 50% vodka var … skal vi si eksotisk (og forhåpentlig i det minste sunn), men dampede blåskjell med estragon og selkjøttbiff ( gråsel fra Vestisen) var fortreffelig. God matchende vin til. Restauranteier "Kalle" fra Henningsvær deltok med liv og lyst og hemningsløse historier. Kan absolutt anbefales. Nå blir det kun en kort tur KRS-BGO hvor jeg mønstrer for 14 d på skip. Tre helger og påskedagene gir utsikter til særdeles trivelig lønning den påfølgende mnd.. Skal også ha en 3 ukers feltarbeidsperiode, så det blir lite flyging før juni. Da skal jeg ta noe av det forsømte igjen. Ha n fortreffelig fredag og helg!

Kristian, Eddie47, jgroneng and 3 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,743
    Bonuspoeng:
    293
    21. juni er nesten tre mnd til ... og det er ikke i sikte!

RoadKing liker dette
  8. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Nu må vi ikke være så negative. Hvis du er villig til å bytte navn så kan du bli med til Chicago første helgen i mai. Skal få en C-billett med OS til en billig penge

9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,772
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden der jeg straks er klar for å ta helg.

Klarte å svi av 340k på amexen i dag, så det jo synd at jeg allerede har opptjent 3 CT i år. Tenkte at jeg kanskje burde spørre her på forumet om det er noen som kunne trengt litt hjelp for å komme over grensa,, men får evt ta det neste gang hvis jeg finner på en lur måte å sikre penger og poeng på til da.

Blir Island på mandag. Sas ville ha 5.000 poeng eller 900 kroner for at jeg skal få kuben ombord. Tror jeg sier nei takk til det, gitt

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,078
    Bonuspoeng:
    293
    :eek::eek::eek:

SAJblue liker dette
  11. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,772
    Bonuspoeng:
    183
    Satser hardt på å joine millionklubben siste 12 mnd på eurobonus, jeg også...

holmen liker dette
  12. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,926
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo, hvor jeg nettopp har dumpet ned i sofaen etter en seig uke. Nå skal jeg prøve å oppdatere meg på en altfor lang liste med nye innlegg her, håper dere har skrevet noe morsomt de siste dagene!

Ha en satans bra kveld!

jgroneng, Upsaker, SAJblue and 3 others like this.
  13. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,059
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra hovedstaden.
    Her startet dagen kl 03.30 med telefon fra jobben, noen uker er kjipere enn andre å ha beredskapsvakt gitt... så mistenker det blir tidlig i seng i kveld, satser på en natt uten at telefonen ringer ;)

Vakten fortsetter i helgen så har lite planlagt, men satser på en rolig helg uten for mange tlfsamtaler fra jobben!
    God helg folkens :)

jgroneng, Kristian and holmen like this.
  14. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,398
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra cph!

Akkurat sjekket inn på hotellet og i morgen blir det en hel dag på tivoli med kidden. Håper hun også er en smule sliten når vi flyr hjem i morgen kveld.

Møtte forøvrig @afirm på utenlandsstua, som skulle ut og farte igjen. Fikk spist oss både suppe, kjøttboller og kylling. Det var hyggelig! :)

Del denne siden