God fredag. Snart blir det en tur til hovedstaden. Reiser på en 2005 registrert svensk maskin som jeg har faktisk lov å styre selv. Så skal jeg se, hva hovedstaden ha å tilby. Nidarosdomen kjenner jeg allerede. Tror at det blir en mellomlanding hos IKEA (tar die AmEx?) og ellers mye latskap. 4 timer kjøretur betyr 4 timer med Audible og Steven King. Dolce vita. God helg til alle!
Enig med deg i at Trondheim burde vært hovedstaden, men det er nok en god del år siden byen var hovedstad.
Hør-hør! God fredag fra det høye nordøst! Først en tur på planker i vinterlige omgivelser: Hjemme akkurat tidsnok til VM-stafetten. Heia Norge! God helg, folkens!
Da har jeg og kona kommet til London med BA. Jepp, jeg vet at BA tar betalt for setereservasjon i C så dere trenger ikke nevne det igjen Vi hadde en fantastisk tur med en kjempeflink Stewardess. Jeg gav han min Golden ticket også. BA har Champagne i C og ikke sprudlevann og maten for min del er mye bedre enn den boksen vi får andre steder. Så har BA også selvfølgelig ledig midsete. Men ja, BA tar betalt for setereservasjon
God fredags ettermiddag fra SK4545 ALF-OSL! På tur nedover for å heie brodern & co i Keiino frem i MGP. Vi satser på seier og ESC i TLV i mai! Forøvrig eksepsjonell service som EBD i minus idag, tilbudt fri flyt av rødt i glasset, øl og snacks Dere må stemme i morgen om dere ser på, så har jeg grunn til å teste ut TK til Israel!!
God ettermiddag. Funnet frem kortbukser og grill i dag. Fruen er 50 år i dag, og jeg skal helgrille et par indrefilet til selskapet i kveld. Gaven? Flytur seff blir wf til lofoten om to uker. Havørnsafari med rib
????? Mor sier du har misforstått . Hun har bodd på Byåsen og på Nardo .. sier det er en trivelig by .. Men hovedstad???
Det var vår venn @TElg78 som sa han skulle til hovedstaden, vurderte å se Nidarosdomen. Som kjent, er nordens eneste katedral i Trondheim...
Han må ha ment stiftsstaden. Alle som har frekventert Norges nest beste by vet jo dette. Da jeg startet studiene tok han ene foreleseren oss med ut på byvandring på Kalvskinnet og området rundt. Han mente det var viktig å kjenne lokalmiljøet rundt skolen og kjenne litt til byens historie. Etter fire år der oppe så er jeg blitt fryktelig glad i Trondhjem og, dessverre @Eddie47 , Bergen og jeg passer ikke. Jeg har nok noe trønder i meg som overstyrer
Det et bra dere diskuterer over andreplassen. Alle vet jo at førsteplassen regjerer som hovedstad den dag i dag.
Selvsagt er Oslo på topp. Jeg er jo født, oppvokst og misbrukt av en ansatt i Oslo kommune. Det er byen i mitt hjerte. Men Trondheim får en finfin annenplass