Goooooooooooooooooood fredag, fra snart Akershus. Verden ser på mens galskapen får lov å bare stå på, hvor er bestefar som er stor i kjeften nå? Biden den balleløse ? Eller var det Stoltenberg, glemmer da ingen tørr å gjøre noe som helst for å stoppe Putin, han dritter vel i økonomiske sanksjoner... RIP og alle sympatisk til samtlige berørt av denne tragedien i verden. Må vi snart få slutt på denne galskapen. God helg folkens.
Endelig fredag og tydeligvis mange som har tatt vinterferie, kun tre - fire møter på teams før helgen kommer. For øyeblikket lite reiseplanlegging og desto mer planlegging av femtiårsdag(er), likhetstrekket er til en viss grad å sørge for riktig hydrering for alle pax hele distansen
God formiddag fra Grenland. Ingen som jobber her eller? -natthelg i prosessindustrien venter. Fikk skremmemail om schedule change fra SAS i dag. Det gjaldt heldigvis ikke Miamituren vår om 14 dager, men en times fremskynding av en tur til CPH i pinsa. Puh.. Kjipt å se @Maggie får dårlig mat på flyet. Har du anledning til å poste bilde av menyen? Ha en fin frihelg
Nydelig! Hvor har du rigget deg til? Prøver å overbevise om Sør-Afrika i høst/vinter på hjemmefronten og dette er godt salgsargument.
Stod 5 pakket sammen på lørdag, og siden har de fått to til Er vel snakk om billettsalg som skal i gang i mars. New York og Florida først
Gooood morning everyone! Føles ut som om 90% av forumet er på reise nå! Ingen ting er bedre enn å gjøre det man lever og ånder for. Alt annet er vel bare "holding patterns" for oss Her har nok en arbeidsdag tatt til. Snart på tide å komme seg ut av slåbroken og få første kaffe mens man gjør sine plikter. Dagens plikter består av et teams møte. Men skal se om jeg ikke får gjort noe spennende før og etter det og. Etter jobb fyker jeg til Strømstad med venner. Spise asiastisk sjømat OG crispy duck OG sushi på Heat (super bra restaurant i Strømstad)!
God formiddag fra innland-stua, relativt still her. Fredag er flydag, og det passer jo bra at vi traff denne gangen også Litt jobbing, så er det avgårde til Stavanger.
God formiddag fra hovedstaden. Solen skinner inn vinduet på hjemmekontoret i dag og himmelen er blå. Etter 4 arbeidsdager på kontoret denne uken så var det fint å ta fredagen på hjemmekontoret. 2 av 3 teamsmøter i dag ble avlyst grunnet sykdom, så plutselig ble dagen nesten helt åpen, så mistenker det kan bli tidlig helg i dag. Det meldes om nypreparerte løyper i marka så tenker ettermiddagen skal benyttes til en skitur. T-30 til neste bestilte flytur, men satser på noen kan dukke opp litt før den tid også! Nyt fredagen folkens
Hei og hopp fra TK1939. Setter snuten mot Norge og første stopp er BRU. Det har vært en fin tur hit til Istanbul og vi kommer gjerne tilbake igjen! Ha en fin dag alle sammen!
God fredag frå Sunnfjord. Snart helg, og min nylig oppdaterte SAS-app kan fortelje meg at eg har tent 32500 statuspoeng inneværande periode. Ikkje verst når SASMC-poenga (1000 pr mnd) er dei einaste eg har tent på mange år. Heile 23 kvalifiserande flights skal eg og ha hatt sidan 1. mai i fjor. Hukommelsen min må ha svikta meg fullstendig. Snart helg og fastelavnsbollar
God ettermiddag fra CPH Etter litt om og men med en kansellert flygning OSL-DUS, ble jeg booket via CPH og ankommer likevel noenlunde som planlagt. Toget til Køln håper jeg går smidigere, jeg har et karneval å rekke Ønsker alle en god helg!