Fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av democomputer, 24. april 2026.

1. democomputer

democomputer Veteran

Likes mottatt:
    6,570
    Bonuspoeng:
    183
    Tidlig fly til kongens by.

Fant tre bis bonus til gutteturen, så da er det lett å spandere. Selv med noen timer på CPH ble det en god plan. Ombooking samme dag litt SK IT:
    SAS same day change bug .png

K

Wiolenze, Kristian, OyvindN and 12 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,429
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Siste dag på jobb før utvidet langfri, tre uker skal smake.

Blir kun en flytur til Gdansk- utvendig vask og maling av huset står på agendaen i fria.

Ellers ble det 1354 kr i trumf opptjent i går- Sparbutikk m 25% kampanje- ble 18 stk 6-pack med øl:eek:

Har opprettet et lager i kjelleren, lett kamuflert for fruens nysgjerrige øyne:p

Kyss en hamster i dag

Wiolenze, Kristian, OyvindN and 14 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hamburg.

Hjemreisedag. Vi pensjonister har ikke tid til å bli lenge på et sted. Fantastisk konsert i Elphi i går. Gode plasser med fri sikt til dirigentens intense bevegelser og mimikk, verdt nesten mere enn musikken. Før vi kom så langt rakk vi en brannalarm på hotellet. Da er det ikke så positivt å bo i 25 etasje. Især når man akkurat da står i dusjen! Men vi kom ned til Erdgeschoss uten å skremme noen.

Et bilde fra Elphi, tilegnet dere som går på klassisk musikk konsertert :))):
    20260423_195405.jpg

Ha en fin fredag!

Last edited: 24. april 2026
    Wiolenze, Kristian, OyvindN and 12 others like this.
  4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,196
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SAS loungen på OSL.

Her er en på vei til California og ting her er bare glede, kaffe og første frokost inntas.

Wiolenze, Kristian, OyvindN and 14 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,699
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra kontorstolen i Oslo sentrum.
    Frister litt med en omskrivning av Jokke: Sola skinner og jeg er så glad. Det er fordi det er freee-eeee-eedag!
    Og siden jeg var på jobb litt før hanen gol i morges er planen klar: tidlig avlogging av pc'en og rolig marsj bort til et vannhull for noen pils i solen. Før det skal man rekke lunch, med vaffel. Så joda, det blir en fin dag.

God fredag!

Wiolenze, Kristian, OyvindN and 13 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,032
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra bortekontoret.
    Tidlig på'an i dag her også, så jeg kan dra tidlig fra jobb på fredags ettermiddag. Før den tid er det møter og annet rask, og kanskje en vaffel i kantinen her også?

Etter jobb blir det en tur på Spar for å fylle opp med forbruksvarer (les: øl).

Ha en fin en!

Wiolenze, Kristian, EndreD and 11 others like this.
  7. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,924
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret. Noen timers arbeid, litt turbopakking, og så går turen til København for å ljuge over noen øl og spise god mat på kødden restaurant. Om jeg er heldig får jeg plukket med meg en kaffekvern også (prisgitt at PostNord i Danmark ikke blir ytterligere forsinket), og i alle fall skal jeg levere fra meg en koffert for noen reparasjoner.

Blir nok en banger av en helg!

EndreD, Wiolenze, Upsaker and 12 others like this.
  8. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,196
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Tynset, av alle steder. Her blir litt "hjemmekontor" før en konsultasjon på sjukehuset, og en fotballhelg i Stockholm. Følget trenger noen flyvninger, så da blir det en liten omvei om CPH på morran imorra. "Du kan jo bli med så får jeg gratis brus på flyet"

EndreD, Wiolenze, Kristian and 8 others like this.
  9. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,949
    Bonuspoeng:
    293
    Helg sol og litt solbrent men det ser ut til å bli brunfarge av det og ikke noe mer.

EndreD, Calling, Wiolenze and 7 others like this.
  10. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,929
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra etterhvert OSL. Siste rest av Finland skal fanges i helgen. Der ser det ut som at Sibir-kulden er i anmarsj ifht hva vi driver med her, men fire flyturer og ny flyplass blir uansett fint.

EndreD, Calling, Wiolenze and 9 others like this.
  11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,714
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Hammerfest.

-1, som føles som -11 ifølge værappen. Greit jeg er innendørs nå.
    Skal snart ut til gravplassen og ta et siste farvel med svigerfar når urnen settes ned. Blir vel en gravøl innendørs etter det.

Ha en bedre dag :)

EndreD, Calling, Wiolenze and 10 others like this.
  12. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,960
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hjemmekontoret. To do listen har økt betraktelig med ulike saker som må ordnes før konfirmasjonen i morgen så bli nok å avspasere på slutten av dagen. Har ellers fått epost fra Lufthansa hvor de gir meg 35 Qualifying points som beklagelse for disruptions og etter min antakese, 20.000 avlyste flighter. Da mangler jeg vel "bare" 965 for å bli senator igjen.... God helg når den tid kommer.

EndreD, Calling, Wiolenze and 6 others like this.
  13. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,540
    Bonuspoeng:
    293
    "Rosh med Rem" på OSLounge Premium til lunch.

Veldig bra for en som ikke hadde spist frokost, men forsynte meg ganske pent fordi flyet til LHR innebar varm-lunch med British Airways.

20260424_103208.jpg

BA bød på 3 retter, 2 varme og en kald, jeg gikk for en veldig bra chilli chicken with vegetables and rice som jeg har fått flere ganger før.

Rikelig med Champagne. Det er jo fredag.

Når de så det ville bli en typ 15 min før Heathrow, og de måtte samle inn glass-glassene, kom de som vanlig rundt med plastglass som man kan sippe og drikke fra helt til man er parkert ved gate.

Det var tilogmed så mye Champagne igjen i flasken at de ville dele ut mest mulig før de må kaste resten i fly-do før landing. Det monner, kan man si....

20260424_140500.jpg

EndreD, Calling, Wiolenze and 6 others like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,709
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Los Angeles. I dag blir det hjemreise, LH via MUC. Prøvde å bytte om på kort varsel til i går for å få MC som er den første LH A380 med ny busines LOPA men det gikk ikke.

Da blir det 22G og ett lite håp om å bli avvist i gate for nytt sete helt foran:)

Ololsen, Kristian, EndreD and 5 others like this.
  15. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,709
    Bonuspoeng:
    293
    Slapp heldigvis å vente til ombordstigning, nytt ombordstigningskort lå klart på innsjekk og det blir 2A over dammen.

Det er oppussing i sikkerhetskontrollen så følgetjenesten fra innsjekk til lounge gikk via kjelleren. Null kø og jeg har slått meg ned i loungen under 10 minutter etter at uberbilen satte meg av.

Lite nytt på *A sin F lounge her;
    IMG_9509.jpeg IMG_9510.jpeg IMG_9507.jpeg

Det er meny for matbestilling også men jeg står over siden jeg nettopp hadde kombinert frokost/lunsj hos DTF;

IMG_9503.jpeg

Eddie47, Spielhaug, holmen and 5 others like this.

Del denne siden