Da starter ferie i ferien og turen går fra Incheon til PQC. Skal bli godt å slippe unna hetebølgen i Korea og komme til "avkjølte" Vietnam Det blir erfaring med Vietnam Airlines, et nytt bekjentskap for meg. Har Skyteam innført ett nytt Elite nivå? En god dag og ferie ønskes alle.
Det er for tidlig på morgenen for å le, men kan jo kjenne litt på Skyjoy, som er nytt for meg også. Herlig, geddien. Forøvrig god dag til alle. Edit: Dette er visst ekte saker, men fra VietJet.
God morgen fra Kongsberg! Må inn og fikse hands-free og mikrofon etter å ha kjøpt ny bil i mai. Har skremt vettet noen passasjerer når jeg skriker HEI MERCEDES!!! av full hals for å få den ellers hyggelige dama som bor i bilen i tale. Så da var det opp i gryotta og kjøre til Kongsberg. Nesten ondskapsfullt å få nattime (kl 08.00) i fellesferien. Vel, vel.. Ha en rykende het fredag folkens!
God morgen fra hjemmekontoret! Litt ille å sitte inne på en dag som dette, det hadde fristet mer med timer i solen! Bilen er på service for å fikse AC, Europatur inkludert Balkan uten slikt utstyr kan bli litt vel lunkent! Nå er det bare å gjøre litt småting på jobb mens jeg venter på telefonen fra Møller, helgen skal tilbringes på Østre Æra flyplass med mange enveis-turer til 12.500 fot over bakken. Ha en fortreffelig helg!
God fredag! Ferien er farlig nære! Starter med en tur utover til landstedet og første "langtur" med PS3 kjerra. Ikke ofte en kan si dette men nå er det til og med sommer i Trøndelag
God morgen fra Numedal. Vi er som, alle andre, lovet varmt vær, men det blir sikkert ganske levelige forhold i 825 m.o.h. Såpass levelig at vi skal prøve noen flere høydemeter også. Ha en fin fredag. God feriestart til dere som, ja nettopp, starter ferien i dag.
Av flytog, opp til terminalen, fast track, the walk, OSLounge. Satt godt i loungen, 6 minutter etter flytog ankomst til OSL Tror det må være ny rekord Tror også bestemt at norsk gulost ikke egentlig lar seg oversette til yellow cheese
God morgen! Kaffe på sengen, med en veldig kosete hund. Etter frokost pakker vi bilen, og reiser på hytta. Det skal bli deilig! Ha en fin en!
God føremiddag frå solskinet i Florøida. Om ei god veke får eg ein ny kollega, og arbeidet med å lage til introduksjonsprogram til han er i full sving. Neste veke blir det nokre dagar med "miniferie", då eg vonaleg får kjøkenet mitt og må ta eit ordentlig skippertak for å få ting klart til madammen og ungane kjem heim om halvannan veke. Elles går det med mykje tid til å leite etter flybillettar. Til dei fleste kontinent på kloden...
God morgen fra Grand Curiosa Hotel Liseberg hvor det er særdeles dårlig med både bonuspoeng og statusfordeler, men skal du være i Liseberg er det dette som er plassen å bo. Veldig deilig å enkelt kunne spasere seg en tur på rommet rett fra parken å hvile litt innimellom. Nå er det straks frokost før vi pakker sakene og returnerer til moderlandet. Der blir det et stopp på Tusenfryd før vi igjen tar en overnatting på Gardermoen. Ha en fin fredag!
Kort løpetur på morgenen til nabobyen for å bygge opp litt appetitt, ellers skal mesteparten av formiddagen og tidlig ettermiddag tilbringes ganske nøyaktig her, primært avbrutt av badepauser og litt lunsj. Ha en sjukt bra en. Det skal jeg!
God fredagsmorgen fra Bonaire! Her regner det når jeg sto opp, men hele skuten tok fem minutter så ingen grunn til panikk.
Jeg vet at andre deler av landet kan skilte med betydelig høyere temperaturer, men her nesten ute i Nordsjøen er det nå 27 grader på terrassen! Da blir det grillet culotte Og en deilig Duoro portugisisk grillvin Godt det er helg
God ettermiddag fra Helgeland! Liten bris som holder utøy unna, 23 grader og sol. Fåt båt på vannet, og fisk på kroken. Livet er som @Eddie47 sier, lett!