Ble en sen torsdagskveld med match’en Legia Warszawa-Molde. Dessverre glapp Londonturen skjærtorsdag i siste ekstra omgang! Er nok værst for Jr, jeg klarer fint å gå videre i livet. Stemningsmessig kan en hjemmekamp til Legia anbefales for fotball interesserte. ha en god fredag folkens! Edit Etter bussturen fra stadion med politieskorte ble vi satt av i feil ende av byen ift det som var forhåndsbestemt av MFK. Da ble det en Uber tilbake til hotellet Bilder tatt ved ankomst i går Tydeligvis er det veldig lytt mellom rommene her. For 15 min etter ankomst rommet, så banket det på døren våres. Der stod karen fra nabo rommet i kun boxer, og ba oss om å være stille. Karen var faktisk ganske fit til å være i 60 årene, så turte ikke annet enn å begynne hviskeleken etterpå.
God fredag fra Rio. Syntes Air France leverte bra på reise fra Paris. Det imponerte meg at det ble servert varmrett både til lunsj og like før landing. Fransk biffgryte som hovedrett til lunsj og god kylling som rett senere på flyvningen. Godt å oppleve at det franske kjøkken også klare å levere bra i luften på lengre flyvning. Kvaliteten overgår det jeg har fått de siste gangene med SAS og Qatar. God plass til beina er heller ikke dumt. God Champagne ble servert. Eneste negative å nevne er at det burde vært faste runder med tilbud om drikke. Her er Qatar vesentlig bedre. Veldig hyggelig crew på reisen. God helg til alle reiseglade
God morgen fra Bangkok. I dag rakk jeg frokosten, selv om jeg har sovet skikkelig dårlig. Avreise om 2 timer for å rekke flyet til Taipei. Nytt flyselskap og nytt land! Spennende. Spennende blir det også om Yr har rett. For i Taipei skal det regne noe innmari. Både i dag og i morgen. Jaja. Har vel ikke noe annet valg enn å ta det som det kommer. Ha en fin en!
Fredag morgen på OSL, på vei til ALC-området for en måned. Med golfbagger og mye bagasje var det for en gangs skyld bil til OSL.. Skulle på P6, men i går kveld tikket det inn e-post om at de hadde flyttet meg til P10 av "driftsmessige hensyn". Greit med complementary upgrade på parkeringen, god start. Ha en god en
God formiddag fra Porsgrunn. Her skjer det ikke stort, venter på skatteoppgjøret. Blir spennende å se hvor mye jeg kommer til å skylde staten i år? Ha en skyldfri dag
God morgen fra Muscat! Liten pause på morgenløpeturen nå. Veldig fint å løpe langs promenaden her, men begynner å bli litt varmt for min del. Og med Ramadan er det vanskelig å finne væske, så ganske rolig tur. 12,24 km så langt, så får vi se hvor langt det blir til slutt. Oman Air i økonomi var ganske greit i går kveld. Fikk utdelt en liten sandwich og litt potetgull etter avgang. Minstebudet på Plusgrade hos Oman Air til Business Class har gått gjennom så i morgen blir det litt mer behagelig når turen går tilbake til Dammam. Ha en strålende dag!
God morgen fra nordvest. Ble en fin poengfangst i går. Jentungen fyller 12 år med selskap i helgen. Hmm, hva kan passe bedre enn at far tilbyr seg å lage burgere til hele gjengen. Så det ble en tur hit:
God føremiddag frå solskinet i Florøida. Sola skin og alle er blide og fornøgde. I dag skal vi på sjølvaste Hjørnevikbua og feire ein siger frå fjoråret. Der har storheiter som @Stuttfeiten, @Tore og andre IF-arar vore før meg. Eg har vore der ein gong før, og då vart eg høfleg geleida til utgangsdøra av ei av vaktene. Deretter gjekk eg og la meg.
Hilser fra Tigerstaden. Her gledes det storligen til helgen setter inn, særlig fordi det ligger an til en helg fullstendig i avslappingsmodus. Det mest krevende ser ut til å være menyplanlegging, men slike utfordringer har en god tendens til å ende godt. Bokstavelig talt. Ellers vurderes det en tur ut i lunchen i dag, for å få et glimt av en sjelden fugl over hovedstaden: https://www.aftenposten.no/norge/i/...r-oslo-i-dag-amerikansk-bombefly-i-lav-hoeyde Ha en flott fredag!
God fredag fra Stavanger. Her er våronna startet og i dag er det kverning av det jeg kutta ned hinn dagen. Tiltross for bare +2°c er vårfølelsen her, solen skinner og fuglene kvitrer. Ha en strålende flott fredag
Fortsatt fredag her, og nå sitter jeg på 1H på SK954. Slenger samtidig inn en kjapp anbefaling for The Betsy! Trivdes godt her, og burde selvfølgelig hatt et par netter til. God atmosfære og fin lokasjon