Hilsen fra Washington D.C.! Fotball-VM setter naturligvis sitt preg på turen, men mellom kampene fyller vi dagene med besøk på de imponerende Smithsonian-museene. Her er det nok av opplevelser for både store og små mens vi lader opp til neste VM-eventyr. Ha en strålende fredag, alle bonusnisser
God morgen fra et grått rogaland. I dag blir det en charter(SK) fly tur til CHQ for en uke med sol sammen med unger og madammen, Det skal bli herlig. AirBnB 30m fra en sandstrand (tro det eller ei, det er vistnok ikke så lett å oppdrive på Kreta). Blir spennende å se om det er VM fokus der nede. Ha en fortreffelig fredag og helg alle!
Mornings fra hjemmekontoret. Heldigvis helt fotball-fritt. Slitsom uke nærmer seg slutten, og jeg tenker det er greit å ta det litt rolig i dag. Har pakket bagen for storbyweekend, med både hotell og bursdagsfest. (Ikke min) Lunsj blir på kontoret på vei til by'n. Ha en fin en!
God morgen fra det regnfulle bergenske. Fått påfyll av kaffe og teller timene til avgang østover. Arvingene plukkes opp av besteforeldre om noen timer. En natt borte fra hverdagens rutine blir et kjekt avbrekk. Ha en fin en!
Morn fra kontoret. Fikk tilstrekkelig med egentid på hjemmekontoret i går at jeg tåler å se folk igjen Det kom en mail fra konferansen jeg var på at jeg hadde vunnet "best presentation award", som var en gledelig overraskelse. Fikk det ikke med meg på onsdag, for jeg måtte dra til flyplassen før "award ceremony" startet. Gleder meg til neste tur; St. Maarten, privat, kun sol, varme og rum. Må vel kanskje begynne å se på aktiviteter der, for bare å vase rundt hotellet og drikke sprit er nok ikke en god ide. Ha en fin fredag!
Morn fra vest! Nattevakt på programmet, så da får man ihvertfall fyllt lærkulekvoten. Yr truer med sommerfølelse i ettermiddag, så da bør en vel innom Meny en tur. TTT igår måtte ofres på skolealteret med vitnemålsutlevering, klasseavslutning og klasseavslutning. Puh, nå kan skuldrene senkes. Ha en avslappende fredag!
Formiddag fra Oslo vest, høy luftfuktighet, noe regn, snart helg. Ikke all verden av spenning, men det er jo muligheter for fotball, så det er noe. God helg hele hurven!
Hilser fra hovedstaden, hvor man er ute på en kort fugletittetur i lunchen. Fikk endelig gjort en bonusbooking igjen idag, det begynte å bli lovlig lenge siden sist. Ble booket tur helt til stiftsstaden (!) og det blir jo trivelig, selv om det nok blir lite lounging og champagne underveis. Får jeg tilbud om trønderchampis (heimert og Nyco) vil jeg uansett takke nei. God fredag!
Hellu fra Porsgrunn. Indretjeneste utført, og tar med fruen ut på restaurant i kveld. Vi snakker poengsanking her ass Ha en strålende helg
Et kjapt spørsmål. Skal ut på en flytur booket med SAS direkte med SAS flynummer. Er det vanlig servering ombord når jeg har business booket opprinnelig? Ser at det er en 737-800 operated by JetTime. Så all servering er som vanlig bare en annen operatør?
God ettermiddag fra jobben det ser ut til å bli en lang jobbhelg før neste uke byr på Fotball, Tons og Pride og avspasering. Noen med Tons of Rock erfaring som har noen tips? Første gangen jeg er nærmere en verandaen til venner i år.
Flydde med JetTime i dag. Utrolig hyggelig crew og kjempegod service hele veien til Heathrow. Jeg gav de masse gode tilbakemeldinger før jeg gikk av flyet. Nå rekker jeg noen timer søvn på mitt faste hotell på LHR før hjemreise i morgen