God fredag morgen frra DMK. Planen min var å ta buss fra Bangkok til Siem Reap. Men Thailand og Kambodsja har vært veldig sinna på hverandre siden mai og Thailand valgte å stenge landgrensen for nesten to uker siden. Da har jeg ikke noe valg enn å fly til SAI istedenfor. Samtidig er det et hyggelig gjensyn med DMK. Siste gang jeg var her var 1989, som var datidens BKK og fløy til CPH.
God formiddag fra Porsgrunn. Siste arbeidsdag i dag. Lett pakking av nødvendigheter til sommerferie i morgen. Fruen pakker klær og andre kjedelige ting som vanlig. Tre uker ferie skal smake- norgesferie som vanlig. Flykaos , streik, og "koking" overlater vi til almuen- høst og vinter er beste flyperioden i følge meg Ha en lett dag
God morgen fra sørlandet. Middag ble inntatt i båten i går, i dag er et ganske kjølig og lett regn i luften. Avreise styggtidlig i morgen med en Fjordline-ferge, og den byr til og med på lounge, så blir nesten som en flyplass det her. Trangt, bråkete og middelmådig mat. Blir nok bedre matopplevelser litt lengre sør. Ha en solid en!
Mårnings fra en av Austrians lounger i Wien. Mye folk og middelmådig mat. Snart avreise først til ZRH for et raskt flybytte, derfra videre til JFK.
God formiddag fra OSL. Melding om boarding kom ca en halvtime før melding om To to Gate.. Jaja. Sitter nå her og venter på boarding til EWR. Ha en fin en!
God morgen fra hjemmekontoret som foreløpig er en kaffe på senga. Rolig dag forventes, flesteparten av kollegaene feirer 4de juli. Edit; ble en tur rundt Avalsjøen for litt mosjon.
God formiddag fra siste dag på kontoret før ferie hvor selvsagt alt skal skje på samme tid. Nå må folk begynne å roe ned snart. Uansett i kveld blir det en bedre middag med noen kompiser i Ålebyen og det blir mr. Stordalen som skal få lov å gi meg husly. Om restauranten tar Amex må jeg vel være såpass grei med de andre at jeg legger ut for regningen God helg snart
"God" føremiddag frå Florøida. På austlandet (eventuelt i Sverige) er eit tog forseinka, so då blir kjøkenbygginga mi utsett med ei veke, og avskjeden med Star Alliance til KIX med LH blir dermed ikkje noko av. Jaja. Ikkje det at LH biz er noko å trakte so veldig etter. So då spørst det kva eg no skal ta meg til i helga med austlandsveir og ydderst knapt med kjøkenfasilitetar i residensen?
God formiddag fra Lisboa hvor vi nettopp har landet med bolaget. Var en merkelig opplevelse å komme seg på flyet i dag. Vi fikk ikke boardingkort hele veien i går, ei heller i appen så vi gikk til en automat for å skrive det ut der. Automaten insisterte på at vi måtte scanne bagasjekvitteringene vi fikk i går, men gikk i lås da vi hadde scannet en av tre lapper. Vi prøvde fire forskjellige maskiner med samme resultat så måtte til slutt få manuell hjelp i pandion-skranken. Det kom så opp varsel i appen om endring av gate. Dette sto da vi åpent Mine reiser i appen Og denne gaten sto på forsiden. Ikke helt konsistent der, altså. Endte opp med å spørre en voksen så det ordnet seg. Selve boardingen var også uvant, men egentlig smart. De startet med de bakerste setene og fylte på fremover etterhvert. Ha en fin fredag!