Jeg fikk det for meg i dag at neste trinn i nedstengningen ville bli stengt pol og det ville vare til over jul. Gikk derfor på det lokale polet og stilte meg i kø for å kjøpe akevitt til jul og teste Myken whisky .... Julen ble sikret, men Myken sto igjen ... 899kr for 50 cl ble litt drøyt ... Husk vi pensjonister ikke får full kompensasjon for prisstigning!
Syns det virker rart at de stenger ned. Bodø har ikke noe voldsom smitte, det var en Halloweenfest som spredte smitte på en VGS (??, kommer ikke inn på +artikler på an.no). NFA er jo et forholdsvis stort lokale i forhold til antall kunder som er innom, og det virket som smittevernet stod i fokus der også. Har ikke blitt oppringt og satt i karantene, så er vel neppe noe smitte som stammer derfra.
Ja hørtes litt overkill ut, men kjenner ikke vurderingen som ligger bak. Får ikke gjort så mye med det dessverre, stor bummer for tiåringen jeg har tatt med på tur hvor simulatoren var høydepunktet han gledet seg til
Det er vel få lokale som er innom, bare tilreisende ..og de er det vel ikke mange igjen av. Mulig det nesten ikke er bestillinger?