Fredag og helg

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av obay, 20. febr 2026.

1. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,313
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

Frokost fortært og klar for nye utflukter på Sentosa. I går var det Universal Studios og i dag står en vannpark i samme området for tur.

Forhåpentligvis litt mindre regn i dag :)

20260220_084436.jpg

Calling, kjeeli, jgroneng and 11 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,092
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra et Florida som koker:) I dag forlot vi Key West og kjørte den flotte veien nordover med flere hyggelige stopp underveis. Lazy lobster fikk nok et besøk av oss, og hummerpastaen var like nydelig som sist. Ønsker dere alle en strålende fredag og god helg:)
    IMG_6449.jpeg
    IMG_6785.jpeg
    IMG_6789.jpeg
    IMG_6794.jpeg

Calling, haifinn, kjeeli and 12 others like this.
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,584
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Thailand!

Møter i Rayong er ferdig og turen går til Bangkok, hvor natten tilbringes på The Westin, før turen går hjem til Norge med SK i morgen.

Finfin soloppgang-løpetur i Mangrove-skogen i Rayong i dag tidlig.
    IMG_9206.jpeg

Ha en strålende dag!

Calling, DJasko, haifinn and 18 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Kaffekopp nr 2 er på vei, må visst ha litt ekstra hjelp for å komme i gang i dag.

Men, snart er helgen her, og jeg skal vende snuten mot OSL for å fly litt. Blir kanskje litt blåskjell i morgen? Hvem vet?

Ha en fin en!

Calling, DJasko, Eddie47 and 8 others like this.
  5. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,757
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra etterhvert OSL. Ut å fly etter en over en måned avvending. Det har gått merkelig greit, men blir godt å komme seg i luften igjen. Etter hvert retning en klippe, men tar noen flyturer å komme seg dit.

Calling, DJasko, Maggie and 9 others like this.
  6. Lillegutt

Lillegutt Lonesome traveler

Likes mottatt:
    1,781
    Bonuspoeng:
    93
    Rolig morgen i penthouseen til opphavet, og hjemreise i ettermiddag. Synd SAS ikke har innenlands lounge på BGO.....

Attached Files:

Calling, DJasko, Maggie and 7 others like this.
  7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,127
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret. Som regel pleier jeg å sitte hjemme når jeg ikke vil bli plaget, men er jo ingen her så da er det greit med gratis kaffe og lunch :)

2 uker til neste flytur, så går det slag i slag og plutselig er det sommer.

Ha det kjekt :)

Calling, DJasko, Flymunda and 8 others like this.
  8. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,974
    Bonuspoeng:
    183
    Hyvää huomenta Helsingistä! Som vi pleier å si når vi er her. God morgen fra Helsinki. Nærmere bestemt Radisson Blu Aleksantri. Mere om hotellet kommer under annen tråd.

Vi viser i stedet gårsdagens andre tre-retters, servert mellom ARN og HEL.
    20260219_202818.jpg

Det smakte bra, og "hovedretten", kylling og noe, var eneste og ikke minst en vesentlig bedre forandring fra første bordsetning OSL til ARN. Forøvrig ble siste flight en time forsinket. Først pga sent innkommende fly, deretter sent innkommende crew! De valgte altså å slippe dårlige nyheter på trinn for trinn.

Tur fra HEL til hotellet med Uber gikk som en drøm, meget velorganisert pick-up på flyplassen.

Nå skal vi snart på trikketur. Ha en fin dag!

Calling, DJasko, Flymunda and 8 others like this.
  9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    God helg fra fellesstuen. Skjønte aldri live upgrade budgivning om det var live eller ikke. Men gikk ihvertfall igjennom så kan ikke klage all verden.

Da blir det mao foran i bussen og ikke midten over Atlanteren, det blir bra, satse på vi får med det som skal i buken på maskinen og...

Heidseck skal ihvertfall på bordet, båndet fra OSL og CPH. Det blir bra, god start på helgen og ønsker det samme til menigheten!

Calling, DJasko, Flymunda and 6 others like this.
  10. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    20,126
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Finnair, 8 rader i biz og 4 pers. Sjelden sett så lite folk om bord et fly … Kanskje 30 pers i eco.

IMG_6927.jpeg

Men frokost ble det

IMG_6929.jpeg

Wiolenze, Eddie47, Calling and 14 others like this.
  11. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,319
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra SK1467 til CPH.
    Tipper flere her inne er på samme flyvning?
    Dagens lunsj

IMG_2140.jpeg

Eddie47, Calling, DJasko and 8 others like this.
  12. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    Gøy, satt rett ved siden av og fikk ikke med meg.

Jeg stod over den serveringen. Men de fikk åpnet en flaske med Charles og var ikke gniene

13. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,319
    Bonuspoeng:
    183
    Satt du på 2C?

14. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
  15. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,319
    Bonuspoeng:
    183
    Håper ikke Jr på 2F sparket for mye i setet ditt :)

rimitone liker dette
  16. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,790
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje du kan få @mathiasfe til å dra opp litt skjell fra lagunen før hen flyr hjem:)

god ettermiddag fra Osl og gamle gullstua.
    ble det sparking og «frontier airlinesstemning» om bord?

Osl!forsov meg nesten til 1800 flyet, det ble en lang kveld i går:rolleyes: men, det er fredag og jeg skal til Køben, så hvor ille kan det bli…..

17. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,239
    Bonuspoeng:
    293
    Dansk bolag byr på dansk drikke. Det er jo fredag :p

Selvsagt forsinkelse igjen. Enten er jeg bare ekstremt uheldig, ellers har SAS fullstendig raknet på Connect-rutene jeg frekventerer.

Teknisk feil på flere av flightene siste uker som ga tildels solid forsinket avgang. Senest idag på Sk809 som forsinket avgang med en knapp halvtime. (Joda, sikkerhet først osv - men det gjelder alle de andre flyselskapene også)

På de andre flightene "bare" sent innkommende flight fordi det er ganske tight utnyttelse av de irske (SAS Connect) 320neo'ene.

20260220_163900.jpg

Calling, kjeeli, Maggie and 2 others like this.
  18. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    33,319
    Bonuspoeng:
    183
    Før avreise til DUS kjøpte jeg meg litt nivåpoeng.

IMG_2127.jpeg

Og med det og kalenderluke nr 23 ble det nytt nivå på meg ved landing

IMG_2153.jpeg

Hadde blitt Diamant etter hjemreisen uansett, men får 25% mer poeng på hjemreisen ved kjøpet av de 300 nivåpoengene.

Henrik, Eddie47, Calling and 4 others like this.
  19. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    Det ble bråstopp i København for oss i dag.
    Flyet videre til BRU hadde visst litt trøbbel, så det ble kansellert. Kun få minutter senere var vi booket om til et fly i morgen kl 06:55. Topp stemning, bortsett fra at det er jo ingen vits å stå opp i otta når man ikke skal rekke noe..

Så vi gikk til transfer center på CPH, og kona trakk kølapp Premium mens jeg prøvde å ringe SAS. Før jeg kom gjennom velkomstmeldingen sa kona at det var vår tur, og vi måtte tråkle oss gjennom alle de andre som sto i kø (og hadde gjort det lenge før vi kom dit..). Vi sa det som det var, at flyet 12:55 passer oss bedre. (Og det er med SAS, så vi slipper mas om antall flighter og doble poeng.. som er hele poenget med denne turen.)

Den veldig hyggelige, unge damen måtte ringe Brussels Airlines for å avbestille de billettene vi allerede hadde fått, så det tok noen minutter. Men til slutt dukket det opp nye flighter i appen, og vi fikk fysisk boardingkort til morgendagens flight OG til søndagens flight hjem igjen. Og Seq 01 og 02. Det har jeg aldri hatt før tror jeg. :D

Mens vi ventet så booket jeg et rom på Clarion, så vi har et sted å sove. Så da vi fikk boardingkort vandret vi glade og fornøyde i retning utgangen.

Etter 100 meter hører jeg "unnskyld, unnskyld!", og vår dame kom løpende etter oss, og sa at vi måtte jo også få hotell! Jeg sa at jeg allerede hadde ordnet det, men veldig hyggelig at hun kom for å si fra. Vi måtte bare huske å ta vare på kvitteringen, så skulle dette ordne seg. Godt fornøyd med servicen til SAS i dag. (Og veldig greit å teste slikt når man ikke skal rekke et bryllup eller noe sånt :cool:)

På Clarion ble vi møtt av en hyggelig (men litt rar) dame som sjekket oss inn. Men vi fikk både sjokolade og oppgradering av rommet, så vi så gjennom fingrene med det. Deilig med helg. :p

Last edited: 20. febr 2026
    Upsaker, Eddie47, kjeeli and 4 others like this.
  20. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    Gikk helt fint, merket ikke noe til det

kjeeli liker dette

Del denne siden