Det ble bråstopp i København for oss i dag.
Flyet videre til BRU hadde visst litt trøbbel, så det ble kansellert. Kun få minutter senere var vi booket om til et fly i morgen kl 06:55. Topp stemning, bortsett fra at det er jo ingen vits å stå opp i otta når man ikke skal rekke noe..
Så vi gikk til transfer center på CPH, og kona trakk kølapp Premium mens jeg prøvde å ringe SAS. Før jeg kom gjennom velkomstmeldingen sa kona at det var vår tur, og vi måtte tråkle oss gjennom alle de andre som sto i kø (og hadde gjort det lenge før vi kom dit..). Vi sa det som det var, at flyet 12:55 passer oss bedre. (Og det er med SAS, så vi slipper mas om antall flighter og doble poeng.. som er hele poenget med denne turen.)
Den veldig hyggelige, unge damen måtte ringe Brussels Airlines for å avbestille de billettene vi allerede hadde fått, så det tok noen minutter. Men til slutt dukket det opp nye flighter i appen, og vi fikk fysisk boardingkort til morgendagens flight OG til søndagens flight hjem igjen. Og Seq 01 og 02. Det har jeg aldri hatt før tror jeg. 
Mens vi ventet så booket jeg et rom på Clarion, så vi har et sted å sove. Så da vi fikk boardingkort vandret vi glade og fornøyde i retning utgangen.
Etter 100 meter hører jeg "unnskyld, unnskyld!", og vår dame kom løpende etter oss, og sa at vi måtte jo også få hotell! Jeg sa at jeg allerede hadde ordnet det, men veldig hyggelig at hun kom for å si fra. Vi måtte bare huske å ta vare på kvitteringen, så skulle dette ordne seg. Godt fornøyd med servicen til SAS i dag. (Og veldig greit å teste slikt når man ikke skal rekke et bryllup eller noe sånt
)
På Clarion ble vi møtt av en hyggelig (men litt rar) dame som sjekket oss inn. Men vi fikk både sjokolade og oppgradering av rommet, så vi så gjennom fingrene med det. Deilig med helg.
Last edited: 20. febr 2026