God morgen fra Mauritius. Vi koser oss i nydelige omgivelser og solskinn fra nord/ nordøst. Ha en fin fredag!
God morgen fra Quality Hotel Harstad. Dagens tre første kaffekopper inntatt, så nå skal det gymmes litt før frokost og møte. Hjemreise i ettermiddag. God helg!
God morgen! Solen skinner, og vi er alle klar for helg. Må bare komme oss gjennom arbeidsdagen først. Gleder meg til flytur neste uke, men gruer meg til å reise charter-tidlig med Norwegian. Men men. Hva gjør man ikke for å dra på tur med @kjeeli! Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Sitter å gruer for å begynne å male stuetaket, også så mye "drit" som må flyttes på.. Får høre på noen podcaster mens jeg jobber. Indrefilet og jåleøl fra polet blir belønningen i kveld. God helg
God morgen! Da var det min tur til å reise til Trondheim for å overvære Rema 1000 håndball cup. Blir selvfølgelig bonus tur i pluss samt testing av Thon Black medlemskapet. god helg til alle!
God morgen fra hjemmekontoret i Tigerstaden! Det er solskinn her også, men litt kjølig: kun en drøy grad på plussiden når reveljen gikk. Men kaffen varmet og temp'en stiger nok utover dagen. Blir en kjøretur til eksotiske Plankebyen utpå ettermiddagen. Tippper derfor arbeidsdagen blir behagelig kort, så man kan komme litt i forkant av alle de andre som også skal ta tidlig helg i samme retning... Nyt dagen, om det reises eller ei!
Det er blitt fredag på Bestlandet og. Solskin og blå himmel - som vanlig. Inne skal det jobbast hardt, og vonaleg bookast litt billettar, før det er helg, og madammen skal til Oslo (tenk å reise til Oslo på helgetur i staden for elevert tur utaskjers???).
God morgen fra Oslo. Straks passert 200k i spend på DNB Saga MC og kortet legges i skuffen for i år. Resten av året skal SAS MC i operativ tjeneste.
God morgen fra nordvest hvor det ble å endre jobbreisen neste uke. Det positive med det er at vi slipper fakirfly fra Vigra og reiser kvelden før med overnatting på OSL. Minuset er at det ble rødnesene på hjemturen. Fikk ellers grei pris på Radisson så booket der så slipper styret med shuttle busser. Sorry, men lojalititeten til Strawberry er ikke lenger der den var. Ellers er det straks helg og til og med fredagspils på jobben!
God morgon frå SK4612 Ferdig med ikkje planlagt jobbtur og heim via SVG. Kan sei at sticky toffee pudding fortsatt er sabla godt.
God tidlig formiddag fra FCL(orket ikke FCT og en sikkerhetskontroll til denne uka) på Frankfurt. Turen fra LJU er unnagjort, apron parkering så ble hentet med bil. BMW 7serie gir ikke samme snerten som Porsche Cayenne men er jo klart bedre enn buss. Kombinert frokost og lunsj her; Måtte bidra med noe sunt også;
God fredag! Min forestående solotur til Bogotá har gitt litt hevede øyebryn i storfamilien. Den ville sikkert gitt litt hevede øyebryn i grensekontroller også, både der og i transfer . For å ikke miste reisevinduet hjemmefra, rettet jeg blikket mitt mot Sørøst-Asia for å se om det dukket opp noen spennende turer. Etter mye tenking og vegring endte jeg opp med å booke CDG-Asia1/Asia2-CDG på CT-telefonen i går. Siden det ikke er ledige bonusreiser CDG-hjemby, så forsøkte jeg meg på legge til feederflight fra/til OSL i stedet. Jeg så både biz og plus på sas.no, men agent så bare Go. Deretter er planen å legge til en ny feeder hjemby-OSL så snart OSL-CDG-OSL er billettert. En annen agent sa til meg forrige uke at dette ikke var lov (feeder til feederen), men agenten i går var hakket mer optimistisk. Nå er det gått 26 timer siden første billettering og endringen ble sendt inn. Og i natt ble det sluppet bonusbilletter OSL-hjemby. Hjemby-BKK finnes ledig som fullstendig utreise også, så det eneste jeg mangler er en skarve OSL-hjemby-feeder for å unngå dobbel open-jaw . Ringte inn til CT-telefonen i dag, men fikk beskjed om å vente 48 timer fra bestilling. Og med helgestart så blir jo det fort mandag før jeg får ro i sjelen. Får vente til mandag med å poste det som vellykket booking inntil jeg ser hvordan det blir. Krysser fingre og tær at det dumper ned en e-ticket FØR CT-telefonen tar helg God helg når den kommer Edit: ser nå at CT-agenten har byttet om på Fornavn og Etternavn på reisen. Jippi Ringte opp, og etter litt tid på hold så skulle ny agent prøve å få til navneendring og få backoffice til å utstede billettene på nytt i løpet av helgen.
God fredagskveld! Har en booking til JFK i morgen og fikk upgrade fra plus til bizz for ett par timer siden. Men for ikke lenge siden så ble flyvning kansellert, og har fått nytt fly. Men, problemet nå er at det står nå at jeg har standby og "upgrade for business". Får ikke valgt sete og på boardingkortet står det "gate" . Og SAS kundeservice skjønner Ikke problemet... Noen som har vært borti dette før?
God fredagskveld fra hovedstaden. En inneklemt arbeidsuke gjennomført, neste uke blir enda mer inneklemt med både jobbreise, privatturer og fridag midt i uken Kvelden blir rolig i sofaen, grei start på helgen det. Nyt kvelden og god helg folkens
God kveld Tar meg den friheten til å legge ut en bilderik dagspost! Ettermiddagen startet med at konemor spanderte ett glass rosé på den lokale kneipa Baktanken var jo å lokke meg med på stolpejakt i byen, er jo ikke vond og be når hun lover drikke stopp underveis. Så tok banen til byen og startet på dette kartet Startet ved SALT med utsikt til tivoli foran Munch museumet Jukset med buss til Sørenga, satte oss ned på Seaport restaurant. Nye outfiten til danskebåten Fikk litt godt i glasset Tuslet videre. Ny utsikt til pariserhjul og Munch Sol bak pariserhjulet The Mother på odden utenfor museet Var på tide med litt å bite i, så droppet innom Ble en vegetar og en kjøtt meny. De første rettene er felles Så var det litt forskjell på neste. Vegetar Kjøtt Vi merket ikke så stor forskjell på de to. Jeg med kjøtt bestillingen fikk denne til slutt Like fornøyd med dette måltidet nå, som den gangen jeg var her med @holmen Innom bygningene i Bjørvika Konemor var fortsatt stappmett så ble ingen flere drikke stopp på meg, og ferden gikk hjem igjen. Men alt i alt var det en fin test for mine nye tåsokker