Fredag i Riyadh

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av mathiasfe, 29. nov 2024.

1. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Park Inn by Radisson Riyadh.

Tok toget hit fra Dammam i går kveld.
    Lounge på togstasjonen med et par dårlige varmretter.
    IMG_5933.jpeg

IMG_5937.jpeg

Greie seter i det de kaller Business Class. 1-2 konfigurasjon.
    IMG_5939.jpeg

Med litt servering underveis. Var også mulig å forhåndsbestille mat, men jeg droppet det.
    IMG_5940.jpeg

Klokken har passert 6, så snart på tide å komme seg ut på en liten løpetur for å utforske området.

Tilbake til Dammam i morgen.

Ha en finfin dag!

Ruby, Earl, Berlioz and 22 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,727
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Vurderer sterkt noen sorte tilbud i dag. Mulig det blir en kort dag på kontoret.
    SK kommer også med et tilbud. 20% på alle priser, men en litt vanskeligere vei inn i kabinen:p

Ha en strålende sort fredag alle bonusnisser:)

Ruby, Earl, Berlioz and 13 others like this.
  3. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,588
    Bonuspoeng:
    113
    Kortreist hilsen fra Asker, forhåpentligvis blir den eneste (svært korte) køen i dag når jeg posisjonerer meg til Spesialslippet på Vinmonopolets nettsider.:p

Ruby, Earl, Berlioz and 12 others like this.
  4. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Seoul. Her skal vi være to netter før vi reiser hjemover med Korean Air.

Det er kaldt her, så det er vel en grei overgang til temperaturene i Norge om noen dager.

Ruby, Earl, Berlioz and 13 others like this.
  5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,185
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullstua. Frokost og evig lenge til boarding, men deilig luksus med hvilepuls og tid til kaffe, e-aviser og havregrøt. Nesten helt fullbooket fly ser det ut som, men fremdeles ledig midtsete mellom oss samt på 28B. Satser på at det holder.

Ha en solid en!

EndreD, Ruby, Earl and 13 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,777
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen.

Starter rolig i dag og drikker en kopp kaffe før jeg kjører til jobb.
    Fikk bestilt en helgetur til Seoul for å være med på en første flygning for første gang. Og så digger jeg Seoul da, konseptet med øl og spicy kylling er noe jeg er glad i. Pluss maten, bulgogi, bibimbap, osv, bare hele fantastisk :)
    Men, det er en viss fare for avbestilling, noe jeg finner ut av etter hvert, men satser på å dra :)

Ha en finfin fredag!

EndreD, Ruby, Earl and 13 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,498
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, det er fredag!
    Jeg synes egentlig at Black Friday er noe tull, laget for å selge fjorårets varer til "en god pris", så butikkene får plass til nye varer. Men, jeg måtte krype til korset og bestille et par ting som ikke er så farlig om det er fjorårets modell. Madrasser til gjesterommene og sovesalen i gjestefløyen feks.

Dagen går bort til kurs, før uken avsluttes med julebord i kveld. Tilfeldigvis på et Thon-hotell, så da får vi se om gresset er grønnere på den andre siden. Sparte iallfall nesten 300 kr i forhold til prisen på Hotels.com. Det er jo noe.

Vurderte også billetter på første flight til ICN, men er "dessverre" på et fly til Brasil den dagen. (Også skal vi til Seoul i april, med Swiss og Lufthansa)

Ha en fin en!

EndreD, Ruby, Earl and 11 others like this.
  8. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et stille bortekontor i hovedstaden.
    Her nytes kaffe og sjokolade, mens man lurer på om det dukker opp en kollega eller to etter hvert.
    Lite planer/behov for svartfredagshopping, men en titt på flybilletter og hoteller for 2025 blir det nok. Hadde forresten vært på sin plass med et skikkelig tilbud på dollar og thai baht også, men er vel ikke helt optimist akkurat på den fronten. Ellers gledes det storligen til helg, håper den ikke lar vente på seg altfor lenge...

Ha en flott dag!

EndreD, Ruby, Earl and 12 others like this.
  9. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret på Skjervøy

Her kan man si det blåser godt også får jeg se om ting står etter stormen. Men det er fredag så det blir en tur til Bunnpris for Kebab til lunsjen og vi er få på på etaten her i dag. Noen som velger å bosette seg ute på Arnøya og andre som har ferie akkurat i dag.

Ellers for min del drømmer jeg litt bort i Mexico. Sitter å funderer på Oneworld bort med denne reiseruten:
    upload_2024-11-29_8-31-13.png

Eller med SkyTeam:
    upload_2024-11-29_8-31-38.png

Men med det sagt så ønsker jeg alle her en flott fredag om du blåser bort eller holder deg rolig

EndreD, Ruby, funkenstein and 14 others like this.
  10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,377
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå luftwaffe 859, turen går til TRN via FRA-MUC for 42195 på søndag.
    Humperute, 2flights meir enn nødvendig for senator kampanjen men det var jo billigare så la gå. Ledig midtsete, men dette er flight 6 med LH som SEN fortsatt ingen oppgradering med ledig midtsete på alle flights inkludert i dag på «fullt» fly.
    Lite svart fredag shopping, men concorde frå lego er bestilt. Desverre ingen trumf men god pris hos lekekassen.
    God fredag til alle.

EndreD, Earl, Wiolenze and 8 others like this.
  11. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Intercontinental Geneve

Har rukket å skiftet sivilstatus siden forrige innlegg på IF og lufter nå eks-forloveden en tur kombinert med å samle de manglende flighter på LH for statusmatch. Så kriteriene for reisen var: hvor kan vi reise for å få de manglende flights, som har et Intercontinental hotell og hvor vi ikke har vært før, og voila… Ser ut til at man skal få trimmet skolefransken litt også, mens man betaler det hvite ut av øyet for alt. Jaja, bare å kle på seg smilet og gilla läget

Resepsjonsdamen lovet oss utsikt til Mont Blanc når det ble lyst. Foreløpig dekkes fjellet av skyer, men vi ser i alle fall ned til Genfersjøen. Ble forresten oppgradert 4 kategorier til en one bedroom suite, så det var jo hyggelig

Ha en strålende en!

EndreD, haifinn, Earl and 14 others like this.
  12. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,863
    Bonuspoeng:
    113
    Morn fra Bergen.
    Føler meg sliten etter at jeg har hatt med meg noen mindre reisevante kollegaer på slep gjennom Europa.:rolleyes:
    Senere blir det til Tallinn for noen dager med avslapping.

EndreD, Earl, Kristian and 9 others like this.
  13. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    God morn fra Nordvest. Har også fryktelig lyst å være med på første tur til ICN, bare for å ha opplevd en inaugural tur en gang. Men hun jeg bor sammen med var ikke like begeistret... Men vurderer sterkt å ta en Pro billett som er avbestillbar.
    I dag er det iallefall julebord, men blir ikke hotell denne gang. Men må prøve å få til en Thon overnatting før nyttår da statusmatchen der kom i går. GOd helg!

EndreD, Earl, Kristian and 7 others like this.
  14. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,673
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Lett uggen i dag, etter baccalao, øl og akevitt med gamle kollegaer i går.

Godt man skal jobbe natthelg.

En uke til avreise MIA- flasser bittelitt på bena og armene etter SEZ for fire uker siden:p bonusnisser har det hardt

EndreD, Earl, Kristian and 6 others like this.
  15. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,245
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Torp. Fulle fly nordover fra Manchester i dag, så vi endte med tre timer søvn før avgang med Ryanair kl 0630 i dag. Om litt tar Widerøe oss videre nordover.

En sinnsyk opplevelse både før og under kamp i går. Jeg unner alle norske lag (bortsett fra Molde) en opplevelse tilsvarende det å være bortesupporter i Manchester i går.

Har sett Glimt borte mot både Zürich, Club Brugge og AZ Alkmaar men ingenting var i nærheten av den stemninga som var i går. En fin avslutning etter å ha sett Champions League på Empthiad og Anfield dagene før.

IMG_1861.jpeg

Flymunda, EndreD, Flyrlavt and 11 others like this.
  16. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    14,915
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Gullstua. Senatoren skal hem. Mulig det blir et lite reisebrev.
    20241129_122119.jpg

Flymunda, EndreD, Earl and 10 others like this.
  17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,663
    Bonuspoeng:
    183
    Halloien fra vest!
    Dagen går med til å slette alle Black friday mailer (som ikke har noen tilbud allikevel), og klargjøre seg til helgejobbing. Trist og grått ute, så det gjør meg ingenting.
    Men har fått spart 3000kr på en billeie via Norwegian, så det var jo noe. Så jeg motsier meg litt selv der, altså. Jaja, hva er vel livet uten kontraster!

EndreD, Earl, Kristian and 7 others like this.
  18. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    Eks-forloveden og jeg gratulerer!

Arvid1410, EndreD and NoLimit like this.
  19. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,498
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer! :)

Arvid1410 liker dette
  20. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,448