Fredag i Kristiania

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 05. des 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,960
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Clarion Karl Johan, her er de forut for sin tid .. fremtidsrettet!
    Her er de allerede kommet til lørdag
    IMG_1169.jpeg

Earl, Kristian, Calling and 13 others like this.
  2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,430
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    Ferdigpakket til helgetur, for jeg skal ta toget rett fra jobb og kolleger spør "skal du reise igjen" med trykk på igjen. Skjønner ikke hva de snakker om, har da ikke vært på tur siden oktober.
    Anyway, det blir godt å se mine foreldre og broren igjen, begynner å bli en stund siden og de blir ikke yngre med årene og månedene som går. Fruen er i samme ærend, bare at hun flyr nordover.

Ha en fin fredag og fin helg når den kommer :)

Kristian, Calling, holmen and 12 others like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,916
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Fått unna trening på morgenen, pakket bilen med en haug med julegaver som nå skal avleveres i god tid før jul og fått unna en time seriøs jobbing. Nå skal litt hoteller på diverse jobbturer (og en lille privattur) bookes om for å få litt ekstra poeng med SAS sin julekalender, og frykter det blir litt flere ombookinger av leiebiler også når nye luker åpnes.

Blir sikkert innbringende til slutt! Det får være trøst for å måtte tilbringe mange netter på hoteller langt under pari.

Ha en solid en!

Kristian, Calling, Rscott and 10 others like this.
  4. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Her er man på plass på kontoret, for dagens gjøremål. Ellers så dukket det opp ett bilde på epletelefonen av en bekjent, som var i ferd med å boarde QR180. Så burde vel heller dratt den veien selv i dag.

Apropo Kristiania, så burde Oslo forsatt hatt det navnet.

Ha en bedre fredag! T - 5 timer og 19 minutter til helg..

Last edited: 05. des 2025
    Kristian, Flymunda, Calling and 8 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,546
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra kontoret i Kristiania.

Her har en satt seg godt til rette med kaffe og masse dokumenter som skal leses, for så å oppdage at brillene ligger igjen hjemme, d'oh!

Så blir vel snart en tur ut for å finne nærmeste Claes Ohlson eller lignende og kjøpe erstatning, ellers tipper jeg det kan bli en lang og slitsom ferd mot helg.

Kristian, Flymunda, Calling and 9 others like this.
  6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,368
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen (så vidt) fra Sølvbyen.

Fortsatt vått og grått. Heldigvis bare utenpå. Inne fyrer vi og drikker kaffe. Snart skal vi se skirenn fra Stiftstaden. Kanskje kommer det russere? Kan det bli versjon 2 av 70-talls komedien "Russerne kommer!". Neppe, ikke så mye komikk med Russland for tiden.

Ja ja, mye å filosofere over når man har tid, og ikke skal ut å fly.

Ha en fin dag!

Kristian, Flymunda, Calling and 8 others like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,594
    Bonuspoeng:
    183
    Lunchhilser fra kontorstolen.

Her har morgenen (eller mer korrekt: formiddagen, pga sen ankomst) gått noe tungt idag. Mulig det skyldes et hyggelig julebord i går, som strakte seg litt lenger ut i natten enn planlagt. At toppformen ikke er helt på plass ennå må vel skyldes at det ble litt surkål for mye i går. Eller noe.
    Vel, en god lunch vil nok hjelpe på, så man snart er kampklar igjen. Det er jo helg om kun litt, må vite!

God fredag!

Kristian, Flymunda, Calling and 7 others like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,529
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen(?) fra Barcelona.
    KLM bragte oss trygt til BCN via AMS. Vi fikk bobler og mat, og maten var god. Makronene var spesielt gode. :)

Aerobus sto klar for oss, og en halvtime senere var vi på Placa Catalunya. 2 min gange til hotellet, og kjapp innsjekk.

Ante trøbbel da heisen var kledd med sponplater.. Og kl 0700 i dag var det boring i veggen.. Jippi! De var ferdige etter ca en halvtime, så jeg fikk sove et par timer til etter det. Heldigvis.

Snart skal vi ut og finne frokost. Blir nok på stamstedet rundt hjørnet.

Menyer og bilder fra i går.
    PXL_20251204_164558158.MP.jpg PXL_20251204_164601897.MP.jpg PXL_20251204_164641144.MP.jpg PXL_20251204_170601074.MP.jpg PXL_20251204_203041510.MP.jpg PXL_20251204_203153191.MP.jpg PXL_20251204_205105099.MP.jpg

Ha en fin en!

Kristian, Flymunda, Calling and 9 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,960
    Bonuspoeng:
    293
    Da jeg skulle sjekke ut tok jeg den andre heksen på Clarion Karl Johan og der var de allerede kommet til søndag .. ja ja tiden flyr. IMG_1172.jpeg

Calling, funkenstein, Rscott and 2 others like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,529
    Bonuspoeng:
    293
    Verdens mest irriterende heiser.. Og iallfall når folk som bor i andre etasje tar heisen i stedet for å få ned en halv trapp. Vanligvis liker jeg meg høyt oppe i hoteller, men akkurat der ber jeg alltid om rom i 2. etasje. (Og går da trapp)

Men, jeg bor jo ikke der lenger, så da slipper jeg problemet. :rolleyes:

Kristian, Eddie47 and btm like this.

Del denne siden