Den var kjip, velkommen i klubben til de med kansellerte reiser. Forresten er det lurt å skrive om ledig Biz til/fra SYD før du har booka
God fredagsformidag fra Oslo. Her er det ingen reiseplaner før neste helg hvor det planlegges en kjapp tur til Trondheim, men girer opp til et bedre måltid på Alex Sushi i kveld så bør bli bra!
Hellen som sitter på Kypros, finner til slutt flight både til Chicago og til SYD. De flightene jeg finner på United, forøvrig. Og kan booke dem, og sjekker litt annet. Mens de 5 forrige konsulentene legger på, eller ikke finner eller ikke får systemet til å fungere.... YAY!
God formiddag fra innlandsloungen på OSL. Helgen skal tilbringes i Stavanger og det er planer om mye øl. Begynner med en liten Ringnes her.
God formiddag! Happy med at SAS endelig har sluppet en del flere bonusbilletter i C, slik at vi kommer oss på permisjonstur til San Diego til høsten. Mindre happy med inkompetente agenter hos SAS. Har fått inntrykk av at det har blitt bedre på CT-telefonen, men hos SAS kundeservice virker kunnskapen om bonusbilletter å være litt under pari for øyeblikket. Mye rot både i går og i dag. Ja ja, det ordner seg! Ellers skinner sola og jeg skal få opp pulsen litt i Larviks kronjuvel Bøkeskogen - nå også på 2.plass over Lonely Planets anbefalte reisemål for 2022. Og så er det helg!
God fredag! Snart ferdig med ukas møte & konferanse maraton! Nå håper jeg virkelig at det har kommet juleøl på butikken - her må en gire ned T-7 for MR til LAX. Det gledes
Litt skuffende å lese div SAS rapporter (longhaul/shorthaul) - cateringen er jo veldig begrenset. Spesielt når en ser tilsvarende konkurrent (eksempelvis Swiss) gjøre det så mye bedre både på longhaul/shorthaul (se https://www.businessclass.no/forum/threads/nybörjares-första-businessresan-arn-zrh-mia.101518/)
Flyttet oss til OSL loungen, men Premium avdelingen er stengt. Forsatt helt ok. Første besøk her. Donald Trump jr sitter borti kroken. Lurer på hva han har gjort i Oslo?
Hvor holder en person uten nederlandsk mor seg oppdatert? I øyeblikket er du nyhetskilden min. I tillegg til overhøring av diverse rykter i OSL Loungen. Dette begynner å fremstå som en litt dårlig timet helg for dag 5 og 6 av mitt Skyteam-liv, hvor Flying Blue gull er i boks når jeg lander i AMS i kveld.
Alle andre flyselskaper er bedre enn SAS på catering, selv TAP er bedre. Kanskje Ryanair er på nivå med SAS, så kan ikke si at de prioriterer kvalitet, det gjør de ikke.
Om du leser Nederlandsk nu.nl eller nos.nl. Google translate er nok behjelpelig der for halvdårlige oversettelser… Rykter pleier ikke å komme frem i Norsk media, men vedtak gjør det noen ganger. Et unntak er nå at det varsles at landskampen mellom NL og NO antakelig må spilles uten tilskuere, dét kom frem på Norske nettaviser. Blir snart boarding her. Kommer frem etter at pressekonferansen er ferdig, så får jeg komme med en liten oppdatering her.