Sen kveld i Oslo sentrum skal bli tidlig morgen på OSL. Så er jeg nok den eneste som skal drømme om Remote stand på MUC om 7 timer. Hvor skal du og hva skal du oppleve i dag?
I dag er det også flytid. Årets rundreise i Asia er snart over og land nr 8 skal krysses av og forhåpentligvis stemples i den lille røde boka mi.. God flytur til alle og så får vi håpe at det blir remote stand på MUC
God morgen! I dag måtte jeg ha på vekkerklokke, for jeg skal ut og gjøre noe jeg aldri har gjort før; spille golf.. Naboen har årlig golfturnering, og lurte på om vi ville bli med. Jeg sa vi har kun spilt minigolf i Legoland og på Kiss Minigolf i Las Vegas. Han mente det holdt. Tror kanskje det er mer drikke enn golfspilling i denne turneringen. Våknet til epost-varsel om at favorittsetet mitt var blitt ledig på SAS hjem fra HND. Takk til den som kansellerte turen sin for meg. Fikk ryddet opp litt i tur til NJ i november, og fant en fin utreise til EWR med SAS. Sparte masse poeng på det byttet. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal gjøre i tre dager mellom bryllup og hjemreise fra LA. Enten rett til LA, eller via et annet sted. Finner vel ut av det. God reise til alle som reiser, nå er det frokost!
Nusa Lembongan er veldig sjarmerende! Er du oppi bakken fra hovedstranden? Nei, det er du vel ikke? Litt nord fra det provisoriske fergeleiet på stranden, ser det vel egentlig ut som.
God morgen.. Ny krangel i SAS! Skal de «hersens» passasjerene få lov å tisse i den private doen foran på langdistanse? Det kan gå ut over sikkerheten?? https://dinside.dagbladet.no/reise/full-do-krangel/79920515
God morgen fra Strømstad Spa&Resort. Da var vi tilbake her for siste dager før sommerferien er over. Godt det ikke er lenge til Tokyo Ha en strålende fredag alle IF-ere,dette blir en fin dag
God morgen fra Koh Samui. Tilbringer late dager på Silavadee Resort. I dag blir det kajakk og i morgen blir det snorkling. Snart hjem igjen med Swiss C etter et par dager til i BKK. Lett å bli vant til ukevis med ferie gitt..
God morgen fra hytta. Dagens hovedplan er å sjekke multekartbestanden. Er den der eller er den der ikke. Bilde loves. Ha en fin fredag/håpedag/flydag! Oppdatert.
God morgen fra MBT. 2 timer pakking på morgenkvisten selv om vi var «ferdigpakket» i går kveld. Det blir kjøring til OLA hvor jeg skal være igjen i helga mens fruen drar videre nordover på fjelltur i 2 uker før vi omsider møtes på MQN å tar 1 fjelluke sammen. I dag er jeg rett og slett støttetransport. Etter en helt flyfri uke ser det ut for at jeg klarer å presse inn bortimot tosifret neste uke inkl ett nytt selskap(som jeg helst skulle stått over) God helg folkens
Vi er rett i nærheten av Secret beach hvis du vet hvor det er? (Det skal du vel egentlig ikke vite..,)
God morgon frå Sunnfjord. Ny heimekontordag. Fyrste jobbveka etter ferien er som alltid tøff. Det skal bli godt med helg no. Litt trumf no so blir helga bra. I United Polaris får businesspassasjerane lov til å bruke tronesetet heilt fremst, ved sidan av cockpit, sjølv om ein må vase seg gjennom galley der kabinpersonalet tilbreder maten. Men eg har heller aldri opplevd kø i SAS Business. Eit pro-tip om de vil unngå kø er å hive seg i kalosjane og gå til arbeid på tralla med ein gong setebelteljoset er sløkt. Då vert det mindre drikke tilgjengeleg for andre potensielle vasslatarar
Gudd day fra Porsgrunn. Siste em på jobb før langfri. Fikk 70k poeng av svoger, poengene begynte å gå ut på dato i aug. Fikk bestilt en tur/r til Washington med bolagets A350 i sept. Blir kun 26 timer i byen. Aldri flydd solo på langdistanse, så det blir en ny opplevelse. Ha en flott helg