Dobbelpost idag gitt. Da er vi ankommet The Salil Hotel i Bangkok. Behagelig hotell. Cov test tatt og innstallert oss på rommet og bestilt en raus porsjon med mat, vin og brus. Salater, snacks og pizza Ca 30 min kø i immigration. No questions asked. Ca 45 min å vente på sealed transport. Vi fikk en maxitaxi av ganske god kvalitet kun for oss. Nå er det bare å vente på mat og vin. Passer meg utmerket nå etter lang tid uten mat. Btw: Ikke priority pass eller Lounge key på PNH lengre men man kommer inn ved å vise Amex Platinum. Loungen hadde et eksklusivt preg, gode møbler. En bar hvor man fikk drikke og kunne bestille en ferdig oppsatt meny med blant annet egg og smørbrød.
SK827 er 100% fullt. Her er det ikke noe ledig midtsete å se. Øker snittet på fyllingsgraden, i det minste.
Er det Ougadougou turen som starter nå? Det er 41 plussgrader på flyplassen akkurat nå .. Her kjøler jeg ned med coronamedisin ..
God ettermiddag fra hovedstaden. Ute skinner solen, men den sure nordavinden gjør at det ikke føles helt vårlig akkurat. Arbeidsdagen har for det meste blitt tilbrakt på farten med å rigge til før påsken, så nå får vi tro det meste er klart! Kvelden skal tilbringes med noen kamerater og med god mat og drikke, så det blir en fin start på helgen! Nyt fredagskvelden folkens
Da er en godt plassert på TRD utland. Veldig mye folk på innenlandsterminalen men heldigvis rolig her. Prøvde febrilsk å få junior gjennom på fast track men uten suksess. Trodde en hadde fast track ved følge med diamant? (Samme bestilling og i SAS go). Junior smatt seg riktignok gjennom uansett men
Første tur med MAX i dag til solkysten, eller til BÆRN som den danske kapteinen sa Ikke allverdens beinplass på rad 8 God påske alle sammen
Fin tur til CPH. Første gang i go som diamond og gjorde dermed krav på en Mikkeler til meg og Cola til junior. Fikk også sjekket inn og levert bagasjen på CPH for videre fly til EWR i morgen. Kurrant rom i 10 etg på Comfort med utsikt over flyplassen.
Alle papirer i orden, ingen spottet feber-baby og vi står nå på ARN for å slippe av/på passasjerer, refuele og få catering. Stort sikkerhetsoppbud ved gate, så 45 minutter forsinket.