Fra CPH gikk ferden videre med en A320 med god plass i C, 6 pax på 7 rader og 1/3 pax bak gardinen. Målet for turen er Gdansk med en overnatting med Jr, samtidig dra inn litt poeng. Litt skuffet når de bare kom med kurven og dette var alt vi kunne velge mellom Drikkevognen kom, og jeg ble enda mer skuffet. No Champagne Sir, ble med en Angrer for at det ble cola på forrige flight. Jeg var i Gdansk by i 2016, og etter det har jeg snudd på GDN 10 ganger. Er på sin plass med et besøk til byen igjen da, første gang for Jr.
Uber 24 min fra flyplass til IBB Hotel Gdansk Slipper unna dobbeltdyne heldigvis Biff og sprit til middag
Pitstop på Holiday Skybar (ligger i 7.etasje) Deilig å spamme dagstråden i stedet for å lage ett eget reisebrev Blir liksom ikke like offisielt da
Byens juletre og Neptun Jack’s Bar Øl på Jr og drink på meg (glemte å ta bilde) 99,3% måne over Długi Targ (torget i Gdansk)
Dere kan dra innom Mała Sztuka Cocktail Bar - Gdańsk Śródmieście dersom dere ønsker en drink i et morsomt glass. Jeg var der på sommerhalvåret, og kunne sitte ute.
Jr var tørst på lokalt brygg og vi fant en buss Den bussen stod veldig stille, så vi gikk videre. Kom til Jeg bestilte beersecco (glasset til høyre på bilde) Har vi fått nok å drikke no, skal vi prøve stedet til @Calling rett nede i gaten tro