Er det flere enn meg som har opplevd å bruke masse tid på å finne beste pris og rute på google flights for så å få en helt annen pris når man går inn på selve booking siden? Skulle booke SVG-KNO-SVG for meg selv og familien, brukte litt tid på å finne beste pris og rute, når jeg så klikket meg inn på Singapore sine sider for å booke steg prisen med et par tusenlapper. Endte med å booke en helt annen dato enn planlagt så det løste seg jo, men ganske irriterende.
Kan det være at billettene bare er priset forskjellig til forskjellige marked? Så som nordmann blir du flådd fordi de kan.
Mitt inntrykk er at de ikke alltid får med seg barn i bestillingen. Har også opplevd at prisen er lavere, når man kommer inn på booking siden.
Det kan selvfølgelig være det, men rart ikke google fanger opp dette? Prøvde også å slette all nettleser historikk og å booke i inkognito modus uten at det hjalp.
Skal reise med et barn så det er mulig det er noe der, selv om differansen ikke var tilsvarende en barnebillett. Kan det også kanskje være at google ganger opp billigste billett hvis man skal ha flere billetter og ikke tar hensyn til antall ledige billigste billetter?
Godt poeng. Har opplevd at jeg ikke klarte å finne prisen fra matrix før jeg plutselig testet expedia.fr. Prisen kjøpt i Frankrike var da lavere enn for de andre land...
Kan det være caching hos Google Flights som til tider ikke er oppdatert raskt nok? Dette kan slå begge veier såklart...