God torsdag! Fortsatt ferie noen dager til her fra østen. Bursdagsbarnet fikk bestemme mat og dessert i går - i motsatt rekkefølge Godt tips er denne leiligheten vi fikk kloa i ved Clarke Quay. 2 soverom, stue og kjøkken. Kurrant hotellbasseng og matbutikk litt lengre ned i etasjene. Må minimum bestille for 5-6 netter, men til en pris på ca 2,5k/natta var dette et røverkjøp til å være her.
God morgen fra 10400, Bangkok. Klokka er nesten 9:30, solen skinner og livet er godt. Dagens morgen kaffe nytes hjemme i stua til utsikt til byen. Snart blir det vandring, mulig en liten runde trening, pool og en til to timers jobb på sen eftan. Ha en strålende flott torsdag
God morgen fra Kina. Selv i en by som de fleste av oss ikke har hørt om, har de flott og stor "ny" flyplass. Air China byr på premium check in for oss som fremdeles har *A Gold etter statusmatch. Fikk flyttet oss fra midtseter etter hverandre bak i flyet, til første rad economy ved siden av hverandre. Ingen fast track security, men ellers fin opplevelse. Lounge med tydelige markerte tider for måltider. Vi er midt i mellom, så lite utvalg. Men de har såklart frukt, muffins, trekant-loff, cup noodles og hva som hører med i asia. Noodle-station virker bemannet, men tar heller måltid på flyet. Maskin som desinfiserer spisepinner er fint. Ha en fortreffelig dag alle sammen. Edit: jeg prøver altså å bruke "insert every file as a full image", men det funker tydeligvis ikke fra chrome på iphone i dag?
God morgen fra kontorstolen i Oslogryta. Det var lite som minnet om sol og sommer her i morges, med grått og vått som angrep oss både ovenfra og nedenfra. Tipper at de Østenfarende heller ikke bekymrer seg like mye for glatte fortau, som undertegnede gjorde på vei til jobb i dag. Skulle vært i Østen, gitt. Vel, det får vente en drøy måned til! Nå blir det en kopp kaffe til, litt jobb, så en liten runde på tredemøllen. Og vips, så er det lunch! Ha en fin dag!
Mørk morgen fra Asker. Det som skulle blitt vinterferie i Mexico med AF biz i dag ble brått satt en stopper for av minstemann med feber. Et snaut års planlegging og 230 000 poeng + 2 CT rett ut vinduet.
God morgen fra Dublin. Altfor seint i går for en gammel mann, blir tungt med tur til CPH via MUC etter knappe 3 timer på øyet. Fikk oss bra 6-retters i det minste;
God morgen fra et hjemmekontor på Kolbotn. Deilig å slippe å bevege seg utendørs i grisevært i alle fall. Under dagens første Teamsmøte fikk jeg benyttet tiden til å sikre Diamant medlemskapet for neste periode ved å få kjøpt de siste 1200 nivåpoengene. Vel anvendte 12000 bonuspoeng dette tenker jeg. Tenk at en av hovedgrunnene til å opprettholde Diamant skulle være statusmatchen med Scandic. Den så jeg ikke helt komme faktisk, da Strawberry pleide å være den foretrukne... Lenge mellom besøkene på IF, men det har rett og slett vært litt labert med (privat) reisevirksomhet. Fortsatt ikke voldsomt med reiser i appen, men har nå i alle fall en tur til Italia i Mai og Toronto i september, så det begynner da å ligne på noe. Ønsker alle en strålende dag
God formiddag fra hjemmekontoret. Det regner.. Så da er det like greit å holde seg hjemme. Lager foredrag, powerpoint, og hører på japansk Harajuku-core. Og drikker kaffe. Snart helg? Ha en fin en!
Fy flate - den er lei. Føler virkelig med dere. Ikke like ille her i Olja, men hjemreisen til familien i dag har foreløpig blitt satt på vent i ubestemt tid pga tykk tåke og skodde...
God formiddag fra bassengkanten. Flyttet opp til et tvilsomt nytt ( men gammelt) hotell litt lengre opp i gata pga ukristelig pris de siste dagene. Her er det turist helvete med dårlig cava og alt for mye folk alle steder. Jaja Også er det skyer på himmelen og kaldt trekk her…. Likte meg bedre på forrige hotell.
God torsdag ettermiddag fra Oslo S. Her er man tilbake i Oslo etter noen arbeidsdager i Trøndelag. Sol og fint i Trondheim idag, men ganske så glatt etter gårsdagens mildvær som hadde laget is i løpet av natten. Holdt meg heldigvis på beina så fornøyd med det. Kjekt med flex billett idag når man var på Værnes til en avgang tidligere enn planlagt, særlig når jeg nå ser at opprinnelig fly er forsinket i tillegg. Godt å være hjemme før det forsinkede flyet er på OSL! Nyt kvelden folkens