Søndagsutflukter har fått en ny standard etter @drsyk og @Points4Fun og @jgroneng sin tur til London og alle F loungene i jakten på BA -Gull. https://insideflyer.no/forums/threads/3-amigos-rir-videre-f-loungesafari-på-lhr.19336/ I dag er det søndag og jeg har en flybillett OSL-BGO i kveld som jeg ikke har bruk for. Siden jakten på gave-Gull til fruen etter november 2024 er begynt så ble det bestilt en flybillett BGO-OSL i dag. Godt det er helg! Det blir noe annet enn F-lounger i London, men innenriks på OSL og VY til byen
Det begynner jo ikke bra .. flyet er ennå ikke gått fra OSL Flesland er som det pleier, rolig og effektiv og ikke et fly
Dagens fly, et 6 år gammelt A320, som nå et lettet fra OSL Kan noen ringe SAS og si at jeg kommer?? De har plassert meg på 1A, det ser ut til at B-setet er ledig. Hvorfor flytte meg bort fra setet mitt??
En åpnet hensatt koffert ved siden av bosspannene.. ??? Skal jeg varsle security?? Da vil flyplassen bli evakuert og alt blir styr og forsinkelser .. Bombegrupper og presse.. Du verden .. jeg lar vær, tenker jeg tar en tur til Oslo og lar andre ta seg av kofferten ..
Plutselig dukket det opp en Gullrute ved siden av kofferten .. Noen skulle fotografere den ut over flyplassen ..
Etter en bedre lunsj på en gourmetrestaurant Var det tog til by’n Her var det også stopp på eksotiske steder som dette ..
Dere har da light rail, for å være litt internasjonal. Det har vi ikke i Oslo. Så det er noe å være stolt av og alt for vellykket til ikke å bygge ut i så stor grad som mulig.