Hvis du ser i programmet er det satt av noe tid til fri disposisjon. Hvis du absolutt vil bruke den tiden på å luke ugress i hagen, kan du gjøre det da.
Da anbefaler jeg å leie inn noen til å rydde i sokkeskuffen mens du tar et glass med oss. Vi kan alltids bli med å spleise om det blir litt tøft
Jeg har hørt rykter om de regningene som kommer etter slike sjøslag, og i og med at Norsk tipping ikke har ringt er det nok vann og brød innimellom løvetanna på meg. Så det så...
Hvis dere skulle gå tom for steder å besøke i helgen kom jeg over denne på VG nå: https://www.vg.no/reise/i/g7Rj85/pub-til-pub-i-trondheim-gi-mae-en-oel-kjaere-kelner
Kven tar på seg ansvaret om å vere vergje for denne karen? Han er litt sky og synst folk er skummelt. Generelt sett blir han forvirra av fakta og for mange val (meir enn eitt). Og er det nedpå 'Gulltanna' hans Stordalen sjøslaget startar? Og har dei drikke der som passar for ein nisse som meiner øl er litt som apeurin med ein gane som har same reaksjon i møte med vin som vatn skvetta på ei gås? #spør_ikkje_for_ein_ven
Eg er aldri så lite usikker på forskjelen mellom vergje og formyndar, men med lassevis av formyndaransvar så stiller eg opp. Kortid kjem du?
Skal ramla meg ned frå Bymarka etter kvart her no, så eg reknar med at eg er nedi byen ein stad mellom seks og sju. Eg seier frå når eg veit meir
Vi blir på Clarion Brattøra frem til maten er tygd. Har bord der kl 19, så bare å komme om du vil ha mat eller ei. Vi har bord på Raus kl 22
Det går helt fint. Her er det takhøyde herfra til månen og @Tore tar alltid ansvar som reiseleder Så mens vi venter på resten av gjengen...
Må ha fôr, ja. Om ikkje blir eg salongberusa berre eg ser ein alkoholprosent! Sjåast på den bratte øra!
Baktroppen er strigla....ETA...ukjent..etterhvert så Mulig det blir et pit-stop underveis for litt støttepromille
Neste gang vil jeg også være med om det er åpent for lærlinger, og om jeg kan være så frimodig å anbefale et spisested helt uavhengig av bonusopptjening er Frati et utrolig bra sted. Kos dere!