Hiver med ett par bilder jeg også. De kjører pt. 166e, men jeg vil også slå ett slag for Winston Churchill
Det er nesten sykt, men nå gleder jeg meg nesten like mye til en tur til en småby oppe i Trøndelag et sted som jeg gledet meg til første turen til Hong Kong med disse fantastiske menneskene. Begynner jeg å bli smågal? @drsyk kan kanskje stille en fjerndiagnose?
Skulle gjerne vært med, men må følge de strenge restriksjoner fra jobb relatert til corona. Ikke tillatt med kollektivreiser (til og med poltur og annen nødvendig handling gjøres tidlig i uka, og på formiddagen), og må kjøre bil på jobb (gøy når de stenger halve Vålerengatunnelen). Kos dere
Denne, på fredag, er det rom for å bli med? I så fall er eg med! Og dersom folk er fysne, så er det kanskje mogleg å innta skikkeleg rista mjølk (på trøngelsk kjent som milk shake) på torget (ikkje kjøpesenteret) på laurdagen og eventuelt dytte i seg litt lønsjaktigfôr. Døgnvill er staden for slikt, i alle fall for milk shake på dagtid. Der har dei rista mø-mø-leskedrikk for dei som eventuelt må reparere...
Endringer: Blir med på Clarion (kun drikke) og Raus fredag. Lørdag foreløpig tentativ, fredag avgjør.
Off topic: Hvor i Trondheim er det best å sitte utendørs mellom kl. 16-20 når gode solforhold og kvalitet på matservering er viktig?
En soleklar (!) kandidat er Solsiden. Bør nok regne med å vente litt på bord utendørs, men det ordner seg.
Har oppdatert post 1 med påmeldte fredag og lørdag. Vi vil gjerne ha så mange bekreftede som mulig slik at vi kan planlegge litt i forhold til bordbestilling og smittevernstiltak (ja, det er faktisk en greie i disse tider)
Jeg er misunnelig! Skulle mer enn gjerne vært med ..men mor har bestemt at det skal bygges gråsteinsmur denne uken fordi vi får besøk av sønn fra Trondheim .. jeg er direkte umyndiggjort ..
Jeg må dessverre stå over. Blir familietur til nordvestlandet. Synd, for dette så ut som en episk helg
Skulle gjerne vært med, men må stå over denne gangen. Jobben må prioriteres. Shoutout til Tore for god timeplan, med en solid avslutning på lørdagen. Alle stedene har jeg besøkt, dere har to fantastiske kvelder i vente!