Raus har mye fint å tilby, men de tar ikke AmEx. Juryen (selvoppnevnt sådan) diskvalifiserer dermed dette utestedet. Vi må bare nyte noen få dråper til, før vi eventuelt drar videre. Mye mulig det blir en flaske eller to til. (MasterCard aksepteres riktignok)
Eksisterer det noen planer for fredag....? Vet ikke hvordan dere tenker, men jeg ble særs motivert av @MilageRune og @SASDC8 sine bilder og vurderer å booke bord på Raus fredag etter jobb....17-ish.... Usikker enda om jeg skal booke hotell i hjembyen.....men vi får se. Hva med deg @lMartin ..? Er du med på Raus....?
Blir antagelig litt mat og sånt i Skybar/restauranten fra ca. kl 19. @Tore, @haakonks, @Stuttfeiten, @lMartin og undertegnede har ihvertfall planer om det. Flere som ønsker å være med? Jeg tenkte å bekrefte bordbestilling i morgen. Etterpå tar vi vel med et glass ut på terassen og nyter utsikten. Har allerede booket knallvær til helgen, så den biten er i orden. Ellers har vi vel tenkt at lørdag blir den store "IF-dagen".. Ingen planer spikret der foreløpig, men en cocktail på Raus er vel ikke å forakte.. Ellers er vi åpne for forslag!
Hvem bor på Clarion? Det var nå en forferdelig kjedelig meny....( vært mye bedre å tatt drikken på Raus fredag.....hva? ):
Ikke veldig spennende meny, men de har nok drikke utover det menyen antyder. Hvis du har sett værmeldinga for helga er du kanskje enig i at uteservering og utsikt veier tungt. Jeg tenker at man uansett kan flytte seg til Raus eller et annet sted litt utpå kvelden.
Første post er oppdatert med utkast til program for helgen. Vi tar forbehold om at det kan komme endringer. Hvem er med og på hva?
Jeg er med på dette og alt annet dere måtte finne på, det er jo dere som har lokket meg ut på galeien. Igjen. Alt er @Tore sin skyld uansett.
Det stemmer at Raus anket juryens avgjørelse på stedet, og ba om ny behandling av saken. Anken ble registrert kl. 03:18 lørdag morgen: Utvidet jury ble tilkalt og ny behandling ble gjennomført fra kl. 21:00 lørdag 6. juni. Fredagens avgjørelse ble tilsidesatt.
Det kan bekreftes at utvalg og priser på Raus forsvarte ett besøk nummer 2. Ganske så digg plass med gode cocktails i tillegg til ett godt utvalg Champagne. Booking av bord er et must!