Korte avstander i Sør-Korea, så etter en halvtime er man oppe fra kysten i vinter-OL stedet Pyeongchang. Et ikke veldig stort OL museum, plassen bak hvor jeg tror åpningssermonien var er ganske stusslig. Men eggs Benedict er de gode på. Skibakken ser imidlertid litt liten ut.
God morgen fra Hamburg. Her nytes pulverkaffe på sengen mens vi sakte gjør oss klare for dagen. Grått vær i dag så tror vi sikter mot innendørsaktivitet fremfor byvandring, jr. får legge opplegget. I ettermiddag blir det SK tilbake til Oslo over CPH, håper hjemreisen skjer uten tekniske problemer eller andre forsinkelser av typen vi hadde på vei ned hit på fredag.
God morgen fra jobben. Her diskuteres det amøber og annet gøy en kan få på ferie. Det er jo høst, så folk kommer tilbake fra ferie med litt forskjellig gøy Kanskje tryggere å holde seg foran i flyet.....
Morn fra vest! Det har vært rimelig vått i det siste, så det vlir fint med en finværsdag! Neste års rundreise er påbegynt, fant 5x biz så det er en god start. Forsøkte meg på langtidsgrilling av høyrygg igår, det ble god smak, men ikke på langt nær så mørt som oppskriften påsto. Kjipt, men da har man prøvd! Tar middagen idag hos opphavet, så får man luftet seg litt også. Ha en flott søndag!
God morgen fra sengen. Kaffe, sovende hund, IF, og leting etter billetter. Solen skinner, og det er nok hunden glad for. (Og jeg) Siden vi skal ut og gå i skogen etterhvert. Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Siste fridag, før ny arbeidsperiode begynner fra i morra. Men den varer bare fire uker, og da blir det biz til Seychellene med fruen. Flott vær her i dag, får benytte anledningen til å rigge ned utendørs. Gressklipper, grill, hagemøbler osv skal inn i uteboden. Ha en ryddig dag
God formiddag fra CPH. Endelig på tur igjen! Pussig så naturlig det føles å drikke bobler en søndags formiddag, så lenge det er i en flyplasslounge. Har forøvrig klart å legge av meg ryggmargsrefleksen å gå opp i øvre del av loungen. Det er jo faktisk mye finere å sitte nede (men man får ta turen opp for god kaffe da…) Ny opplevelse på OSL i dag, da vi hadde avgang fra G2. Det vil si buss fra bussgatene på utland, over til B gatene som tydeligvis har blitt til G på morgenen. Stadig forvirret? Ikke etter denne ukes episode av… (ok, innser at du må ha nådd en viss alder for å ta den referansen) Jaja, 2 timer til med loungeliv før kursen settes mot Toronto i sete 1D og 1F i SAS sin A321, og etter hvert roadtrip til Montreal, Quebeck, Ottawa og vindistriktet. Ser lyst på å klare og slå ihjel 2 og en halv uke i Canada. Eneste nedtur så langt er at ACDC konserten vi hadde billetter til i Toronto er avlyst Det er sånne slag som livet gir, men ønsker IFs trofaste medlemmer en ellers slagfri Søndag
Det er jo skikkelig kjipt! Ser at Rogers Stadium har omtrent falt sammen etter storm. https://www.cbc.ca/news/canada/toronto/acdc-concert-cancelled-rogers-stadium-9.7338010
Ja, ordentlig dritt. Selv om det var helt tilfeldig at konserten skulle være når vi er der, men hadde begynt å glede oss skikkelig
God ettermiddag fra Hansbekkoia ved Femunden, så fjellsøndag her også. Dagens trimtur ble opp til Vonsjøen; Mye selskap på turen: Nå er vi tilbake til koia. Sist var jeg så observant at jeg så det var en original champagnesaver på hytta så denne gangen ble det med en flaske som passer til; Rett og slett en nydelig dag;
God kveld fra Cathay Pacific lounge T3 på LHR hvor jeg vel tråkker i fotsporene til @tobeornot999 . Var også innom American sin som ikke akkurat var noen højdare. Qantas ville ikke ha meg, så blir nok sittende her en stund før runder av hos BA
Fint for å spise i den første sonen der du har bilde fra. Anbefaler likevel god-stolene innerst forbi baren og til høyre ut mot tarmac. Ikke glem å bestille Haagen Dazs is i baren! Jordbær eller sjokolade ligger klart i fryseren på siderommet