God morgen fra AlFursan lounge på JED. Da har en fått testet SV på 3 flights i Biz,og det må sies å være meget bra. Eneste som trekker ned er noe treg og ineffektiv servering. Nå har en trykket i seg noe små kaker og sjokolade før vi skal vandre litt rundt å titte. Ha en strålende flott lørdag
God morgen fra Oslo vest! I går fikk strendene på Bygdøy årets første test, og grunnlaget lover bra for en bonusnisse som nylig har vært både i Karibien i julen og i Florida i vinterferien. Ønsker alle en strålende lørdag
God morgen fra Oslo. Nå skal bilen vaskes og SPAR raides. Deretter blir det trening før nok et lite burger-raid på Meny. Med andre ord en travel lørdag. God helg alle sammen. Var det ikke on-demand dining? Enig i at SV business er bra greier.
God formiddag fra Porsgrunn. I dag går turen til Risør, må ned å teste årets Arendalpils. Bor på Risør hotell, betalt med kupong fra hotelsdåttcom. Vi blir fem stk, får sendt fruntimmerene på shopping, så vi kan finne ro på uteserveringen. Ha en solfylt dag
God formiddag fra en litt varm lounge på OTP. Ferden går videre, denne gangen ut av Schengen. Ha en fin en!
God ettermiddag fra Gardermoen og et skikkelig trangt SAS fly på vei til Stockholm. Gullstua gikk fra frokost til lunsj servering mens jeg hentet meg mat så en voksen herremann fikk totalt melt down da han endelig forstod at Biola drikke yoghurt ikke var å få lengre. livet er hardt og nådeløst dere. Kan for øvrig nevne at det var 4 typer protein i loungen i dag, for alle boler/proteindiett medlemmene her inne på forum. kos dere der ute
God kveld fra tidligere Hanseong! Dagen i dag har gått med til å farte rundt med vesla i diverse DIY-butikker, dansetimer, samt tatt en runde på det nærmeste palasset Gyeongbokgung. Det var svært, men ikke så spennende. Skulle heller tatt turen til tv-tårnet, eller Lotte tower for litt utsikt. Turen går mot slutten, og straks er det hjem til den grå hverdag…
Veldig fornøyd med SV selv. Har 8 flighter med de i biz nå. Like fornøyd hver gang (så vidt jeg husker).