God morgen fra bykontoret.
Har endelig dristet meg til å ta buss til jobb heller enn bil med tilhørende bom- og parkeringskostnader. Kom fortere frem, kan reise over en hel uke til samme pris som parkering og bom, så det er egentlig bare tullete å ikke ta buss. Men du verden, jeg misliker det... en blikkboks full med snufsende og hostende folk gir ikke noe hyggelig inneklima. Luften blir heller ikke forfrisket x ganger per minutt gjennom hepa filter. Nei, bedre å sitte i et aluminiumsrør, men det mangler flyplass rett utenfor døren

Beklager dagens rant. Jeg må bare bite i enten kostnaden med bil eller midlertidig utrivsel på bussen.
På reisefronten er bestillingen fra fruen "palmetrær og varme", starten av 2023. Har begynt å se på Seychellene, men det er jo helt koko dyrt. 3500kr per natt som minstepris ser det ut som. Har tittet litt på noen Karibiske øyer, men fant ingen *A bonusbilletter. Bali er et bra alternativ, men jeg mangler hele 5000 poeng (noe som blir løst om få dager).
Jeg selv går lei av strandferier etter ca en time på stranden og da vil jeg ut og oppleve ting. Så KUN varme og palmetrær er litt for begrensende for min del.
Noen som har gode tips til destinasjoner som ikke er alt for vanskelig (sett med IF øyne) å finne C billetter til?
Ha en flott dag!
Vis alt...