Prøver å bestille noen turer helt på tampen av salget. Men jeg får denne feilmeldingen: Systemfeil. Vi har et teknisk problem for øyeblikket, prøv å bestille flygningen(e) på nytt. Kontakt SAS Sales & Service for hjelp hvis problemet vedvarer. Er det noen andre som opplever dette?
Det er for sent nå, men jeg har slitt masse de siste ukene. Selv om man tilsynelatende er logget inn, så må man logge ut og så inn igjen. Noen ganger inn, ut og inn. Hvis du kommer ikke får betalt så kan du prøve å ikke velge seter. Håpløs side.
Greit det ikke bare er meg. Men at det skal være så j#&(¤& vanskelig å få de sidene til å funke bra da....
Jeg sliter til tider med å søke ved bruk av firefox på sas-sidene, spesielt hvis jeg allerede har gjort en bestilling. Da løser det seg ofte ved at jeg åpner en incognito-fane og logger inn på nytt. Vet ikke om dette vil hjelpe i deres tilfeller, men verdt et forsøk.
Jeg må bruke inkognitovindu med Chrome, irriterende for husker det jo aldri før alt er ferdig til å trykke bekreft. Enig det er jo litt utopi at det skal så mange hindre til for å kunne faktisk kjøpe billetter hos selskapet.
Tror SAS prøver å presse kunder over til OTA, så kan de være den problematiske mellomannen som gjør drittjobben som SAS lovlig ikke kan gjøre. Det er tross alt ikke forbudt å vannsjøtte ens egne nettsider.
Slet også massivt i helgen som var med å booke en reise. Endte opp med å ikke velge noen tilvalg eller noe og bare gå rett til betaling, da ordnet det seg. Men jeg hadde noen morsomme episoder. Blant annet da jeg var logget inn, ble bedt om å logge inn på nytt, bare for så å få beskjed om jeg var logget ut... Det virker noen ganger som å sas.no har et modus der man er innlogget og ser profilen, men noen av baksystemene ikke ser at man er innlogget og derfor feiler. Muligens at ulike system som ligger bak har ulik time out for innlogging.
Jeg skulle booke hotell i går, gjennom SAS. I nedtrekksmenyen kunne jeg velge både "logg inn" og "logg ut"..