110,- Euro (uten frokost) 125,- Euro (med frokost) på Radisson Collection. (nyoppusset og meget fint hotell) 90,- Euro (uten frokost) 100,- Euro (med frokost) på Palace Hotel, Radisson Individuals. (nyoppusset og ser fint ut, men jeg har ikke bodd der selv) Prisene gjelder for hele 2023 (uten noen blokkerte datoer) og gjelder både for singelrom og dobbeltrom. Booking kan kanselleres frem til samme dag som innsjekk. Du booker selv rom via Radisson app eller webside og status/poengopptjening i Radisson Rewards er som normalt. Send DM til meg hvis du skal til Tallinn og ønsker å benytte deg av tilbudet så får du coorporate ID.
Tilleggsinfo: Hotellet må ha ledige standardrom for at koden skal virke online. Jeg skulle bestille i dag og fikk ikke bestilt til avtalepris i appen på grunn av dette. Det løste seg enkelt med en mail til hotellet. Jeg fikk rom til samme pris, bare superior.
Hvis noen skal til Tallinn, så har jeg igjen avtalepriser hos Radisson Collection og Palace Hotel Tallinn (Radisson individuals) Fra DD og frem til 30 september koster rom på Collection 130 euro uten frokost og 145 med, fra 1 oktober 120/135. Palace 115/105 hele året. Du får bonuspoeng for overnattingene og ellers alle status fordeler du eventuelt måtte ha hos Radisson. Gratis avbestilling from til 18:00 samme dag som innsjekk. Send melding hvis du er interessert. Jeg må booke rom for deg direkte med salgsavdelingen.
Var i Tallinn over langhelgen som var nå og bodde på Palace. Greit det, fin beliggenhet for oss som var der for første gang. Frokosten ikke strålende, men heller ikke direkte dårlig. God seng og stille og rolig når rom var vendt mot bakgården i 6. etg.