Jeg fant følgende reise hos GoogleFlights: Avreise TRD-TXL 9 mars med avreise 18:50 og hjemmreise 11 mars med avreise 16:25 denne kombinasjonen finner jeg ikke på SAS sine hjemmesider og heller ikke på Widerøe og Berg Hansen sine sider Prøvd å bestille enkeltsegmenter men prisen ble jo over 1200 kr. men er det eneste mulighet for å få bestille denne kombinasjonen
Med overnatting i Stockholm på utreisen regnes vel dette som såpass ukurant at ikke det vises hos SAS. Prøv å bestille over telefon.
SAS.no kommer ikke opp med forslag som innebærer overnight. Når jeg skal booke slike bruker jeg å søke opp den spesifikke routingen på wideroe.no. Velg "avansert søk", så "flere destinasjoner" og skriv inn de forskjellige segmentene.
Har prøvd fikk feilmelding: Følgende feil har oppstått Vi er ikke i stand til å finne anbefalinger i henhold til ditt søk. Vennligst korriger og forsøk igjen. (66002 [985])
Første gang jeg bruker Berg Hansen og det var jo helt genialt , hele reisen til samme pris som hos Google flights, og på siste side når jeg skulle velge pris fikk jeg valget mellom GoLight (2264), GO , Plus saver (3218) eller Plus til 3718 , tusen takk alle sammen for hjelpen
Glemte å spørre, regner med det ikke er noe problemer med å få EB poeng på bookinger hos Berg Hansen ?
Nei, ikke i det hele tatt. Har hatt ~160 bookinger gjennom dem for jobben og poengene kommer som de skal så lenge du har lagt inn kortet ditt.
Null problem, har benyttet de for å sy sammen en slik reise før (privat). Poengene kommer inn som vanlig.