Du har min dypeste medfølelse. Det er heldigvis flere år siden jeg havnet såpass utpå. Og forklaringen er enkel: jeg blir så hemningsløst klein. Jeg skal ikke gå i detaljer om hva som skjer HELE neste dag ....til godt utpå kvelden, men kan antyde at det er såpass ubehagelig at jeg husker det selv med betydelig grunnpromille og svekket dømmekraft
Oljemessa? Jeg var sent ute med å booke billetter til uka da det ikke var sikkert at jeg måtte bortover. Men det måtte jeg og da var det relativt dyrt så jeg endte med bonusbilletter via BGO begge veier.
For øvig gode turer til alle og spesielt første(klasse)reis(e)guttene og- jentene. « Kvinner selv stod opp og svevde, som de vare menn»...
God ettermiddag fra Warszawa hvor man kombinerer frokost og lunsj... og begge deler så langt er ganske flytende. Satser på at maten kommer før alkoholen kicker inn!
En riktig god lørdag ønskes fra Sunnmøre også. Småkjølig og ganske grått & vått her i dag så i dag har jeg faktisk fyrt opp i peisen for første gang denne sesongen. Og med kaffi i kruset og radioen på i bakgrunnen passer det fint å bruke litt tid på å oppdatere seg her inne. Ha en fortreffelig dag!
Lite EB poeng å hente på Sumo i Amsterdam. Får ta igjen med Amex på en Michelin restaurant i kveld. Av og på med regn i dag, opphold nå.
God ettermiddag fra en solfylt hovedstad! Har spasert hele veien langs Akerselva ned til Grunerløkka, hvor det nå er øl-festival. 3 uker til HKG..
God lørdag fra Trondheim. Her er det innetjeneste og oppladning til morgendagens løpetur til Værnes (les:snikskryt) Tre uke til Berlin Maraton og en måned igjen til en uke i Miami og Cancun. Blir godt med luft under vingene igjen. Ha en feiende flott lørdag
God kveld fra hovedstaden. Kveldens tilbringes i sofaen med ett glass whiskey. Har delvis pakket kofferten før morgendagens avreise, men flyet går ikke før 13.15 så tar resten av pakkingen i morgen tenker jeg... Siste uken av sommerferien starter i morgen med den mest innbringende veien til LHR poengmessig, som naturligvis er via HEL Nyt kvelden folkens