EVA har slått seg vrang fire gongar på heimreisa TPE-LHR, men aldri på utreise LHR-TPE. I natt gjekk heimreisa TPE-LHR endelig igjennom, men samstundes forsvann TPE-BKK-MNL på utreisa. Jaja.
God morgen fra Oslo. Her har hgjemmekontoret med tilhørende aktivitet i Teams, vært igang ett par timers tid. Bare T-1 til helg også. Ha ein framifrå dag !
God ettermiddag fra en iskald hovestad. Meldinger om endringer fra Thai i vinterferien tikket inn. Det ble en tidligere avgang fra Frankfurt og en senere avgang fra Phuket hjem igjen så det var ganske så perfekt. Totalt ca 1 døgn ekstra på Phuket, nattfly hjem igjen og ikke noe behov for overnatting i Frankfurt. Happy med den, så nå må jeg bare ringe inn for å få justert tilslutningsflyet til Frankfurt
God lunsj fra Jessheim Det mest spennende som har skjedd i dag er at undertegnede har fått attest på at han fortsatt er skikket til å inneha førerkort av klasse C1, i alle fall fra et medisinsk perspektiv . Fin ekstrainntekt for fastlegene dette at det må fornyes hvert 5. år i stedet for hvert 10. som tidligere Ingenting å melde på reisefronten ut over at den bedre halvdel har antydning til kalde føtter i forhold til NY om en måned, da hun absolutt ikke har tid til en ev. karantene når vi kommer hjem (om vi skulle plukke opp noe smitte der borte). Hun om det, jeg kommer nok til å reise uansett tenker jeg... Ha en strålende en!
Joda, men tenk på alle de gangene, vi må nekte pasienten å fornye grunnet ikke oppfylt helsekrav, da er det ikke så gøy med den "ekstrainntekten" (eller enkelte ganger vi må gi muntlig kjøreforbud, med påfølgende varsel til de høyere makter)
Hahaha, jeg er garantert trygg i trafikken nå for tiden når min egen bil står på verksted med havarert PDK. Den kjipe Toyota Corolla leiebilen går jo ikke fort nok til å bli utrygg i trafikken nærmest uansett
God ettermiddag. Her startet dagen med forberedelser til MR, til å klare EBD, og endte med covid19test og karantene. Kort vei mellom himmel og helvette.
Gratulerer med dagen! Ikke tid til reiserelaterte oppgaver i dag, får vel se på det som en bra ting. T-46 til Swiss bizz.
En kveldshilsen fra en nokså tom «The Loft» lounge i Brussel. En meget stilfull lounge og greit utvalg av drikke. Jeg liker at de har tre kaffestasjoner spredt rundt i loungen, slik at det er kort vei til kaffe uavhengig av hvor man sitter i loungen.