Evo har tilbud hvor man kan trene ut september for 49kr og på viatrumf får man 240kr ved å tegne abbo. Jeg vet ikke om man får 240 ved kun å være medlem en måned. Har noen erfaring. Det er ingen andre kostnader, og ingen binding.
Jeg ser det står på nettsidene til Evo at det er én måneds oppsigelsestid. Spørsmålet er om man slipper unna med 49 kroner eller om man må betale for neste måned også.
Står når man går videre på viatrumf sin side, og inn på innmelding på EVO så står det at det ikke er binding. Men går man videre så står det "Ved innmelding i dag får du trene ut september 2018 for kr 49,-. I tillegg får du 1 gratis kartleggingstime med personlig trener. Medlemskapet løper automatisk fra 1. oktober 2018 til veiledende månedsavgift. Medlemskapet blir inngått med standard medlemsvilkår, som innebærer 1 betalende mnd. oppsigelsestid." så da må man betale en måned.
Så da betaler man totalt 98 kroner for 240 Trumfkroner, dersom jeg har forstått riktig? Som da igjen tilsvarer 3600 EB. Handler jeg frukt for 98 kroner på Kiwi får jeg vel rundt 220 EB, pluss litt til hvis jeg betaler regninga med Shell MC (som jeg ikke har).. For mitt vedkommende har jeg brukt 98 kroner på værre ting enn et støttemedlemsskap på et treningssenter, og det uten å få ett eneste EB-poeng igjen for det. Så syns ikke den dealen var så gale jeg.
Tja, 400kr for 3600 poeng er da ikke så gærnt. Bor man nært nok kan man jo ta seg en dusj der i ny og ne . Ellers så kan det for enkelte være aktuelt med en kartleggingstime med PT, for de som tør da....
Jeg skal uansett bytte treningssenter, så da prøver jeg ut EVO og ser om det er greit der. I dag trener jeg (u)regelmessig på Actic men synes at de har blitt for dyre, 499 kroner i måneden er 100 kroner opp på litt over et år. Drawback her er at alle sentre i Oslo ligger innafor bomringen så det eneste senteret som er aktuelt er det på Lillestrøm, og som Vålerengasupporter byr det meg litt imot å måtte kjøre til Lillestrøm et par ganger i uka....
Det er såvidt jeg klarer å presse inn en time eller to et par-tre ganger i uka på det meste, så med 15 kilometer hver vei går det dessverre ikke.
Sykkel kompis.. Sykkel.. Så er du ferdig oppvarmet når du ankommer - meget undervurdert (Med mindre du er mest opptatt av å drikke vann og ha perfekt sminke på alle snaps under studiobesøket da, i så tilfelle er jo svette en uting..)
Var det noen som faktisk slo til på tilbudet? Jeg bestilte men benyttet angreretten, fordi jeg skjønte at det ble dyre poeng med 1 ekstra måned til avbestilling. Så litt overraskende kom det i dag 240 Viatrumfkroner inn på SAS kontoen. Vet ikke helt om jeg skal sitte stille i båten og se, tror det