Eurobonusfordeler TUI pakkereise med SAS rutefly

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jorge, 25. febr 2025.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen eurobonusfordeler man ikke får hvis man booker pakkereise som inkluderer SAS rutefly gjennom TUI? Altså ikke charterfly. Booket en bra deal på Friends and Family igår, men det ser ut som TUI har en enda bedre deal og jeg har fortsatt et par timer igjen av 24 timer fri kansellering

2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Nei

3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg vil tro at det minst er en forskjell i at billetten utstedes av noen andre enn SAS og at ting som muligheten til å kjøpe biodrivstoff for conscious traveller-steg dermed faller bort. Men det er jo et mindre problem enn bortfall av lounge etc.

Nå har det seg sånn at prisforskjellen uansett er så stor at det blir nok ombooking hvis det blir det hotellet. Eurobonusfordeler er bare en del av vurderingen mot andre hotell ;)

4. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,856
    Bonuspoeng:
    113
    Svaret er JA når det er rutefly, NEI når det er SAS charter.
    Rutefly er rutefly og en får fordelene ved status uavhengig om du kjøper billett hos SAS, OTA eller andre..

mathiasfe and Jonkebassen like this.
  5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Var det jeg regnet med :) Men som jeg sa.. mulig man ikke får oppgradert, kjøpt biofuel etc. siden dette ofte krever 117-billett.

Nå ble dette plutselig en akademisk diskusjon uansett siden jeg akkurat booket et annet hotell (Melia Paradisus) ;) Men informasjonen kan jo være interessant for andre som er i samme situasjon som jeg var

Del denne siden