Eurobonus Widerø TOS - HFT

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Brosme, 19. des 2024.

1. Brosme

Brosme Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Hei.
    Prøver å etter registrere poeng fra en Widerø reise fra Tromsø til Hammerfest i oktober og får feilmelding fra Eurobonus siden: "Det valgte flyselskapet kunne ikke behandle etterregistreringen din"
    TOS-HFT og HFT-TOS er ikke med i listen over unntak for opptjening så da ser jeg ikke helt hva som er problemet.

Har prøvd mange ganger på flere forskjellige PC'er og feilmeldingen er den samme.

Noen andre som har hatt dette problemet og som har en løsning?
    Er det noen man kan sende en epost til for manuell registrering?

2. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,420
    Bonuspoeng:
    113
    De har slitt med dette lenge, du må dessverre kontakte SAS via gull/diamant mail for å få det ordnet.

Brosme liker dette
  3. Brosme

Brosme Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar.
    Blir desverre ikke gull før i januar. Får sende claim da

4. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,827
    Bonuspoeng:
    183
  5. Brosme

Brosme Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Fra wideroe no/fly-med-oss/anbudsruter (fikk ikke lov til å linke) er dette anbudsrutene uten opptjening.

FRA Hammerfest (HFT) TIL: Alta, Berlevåg, Båtsfjord, Hasvik, Honningsvåg, Kirkenes, Mehamn, Vadsø

FRA Tromsø (TOS) TIL: Andenes, Harstad/Narvik, Hasvik, Kirkenes, Lakselv, Stokmarknes, Sørkjosen

Ut fra dette bør TOS-HFT være poenggivende, men kanskje det er noe annet jeg ikke skjønner her.

6. torhelge

torhelge Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    TOS-HFT er ikke anbudsrute og gir poeng som normalt. Som @Darkcho sier så er det problemer med systemene, men for min del så har poengene komt inn av seg selv om jeg bare har ventet lenge nok. Tok i overkant av en måned på det lengste, men har nå fått poeng for alle flygningene mine.
    Screenshot_20241219_135434_SAS.jpg Screenshot_20241219_135447_SAS~2.jpg Screenshot_20241219_135500_SAS.jpg

Rapolo, Brosme, Brukernavnet and 2 others like this.
  7. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,856
    Bonuspoeng:
    113
    Etterregistrering tar inntil 10 uker iflg sas.no. Du kan sende dok. på mail til [email protected]

Brosme liker dette

Del denne siden