Eurobonus tilbakemelding

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av geddi, 15. okt 2024.

  1. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    Denne droppet inn i innboksen for noen timer siden. Hvis mange har mottatt denne så er jo det fint og alle kan gi individuell tilbakemelding.

    Men, hvis ikke veldig mange har fått denne, så kan jeg prøve å samle opp en del gode tilbakemeldinger til SAS.

    Så, har du mottatt denne?

    Screenshot_20241015_202532_Gmail.jpg
     
  2. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    3,326
    Likes mottatt:
    11,062
    Bonuspoeng:
    183
    Bra initiativ! Ikke kommet i min innboks
     
  3. Kjetil L

    Kjetil L Senior Medlem

    Innlegg:
    908
    Likes mottatt:
    2,868
    Bonuspoeng:
    93
    Har spammet Aron og Eric så mye at jeg sikkert spesifikt er unntatt fra den surveyen ;)
     
    Frode789, eventyrer, Wiolenze and 2 others like this.
  4. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,956
    Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    Den ærlige versjonen:

    Would you like to give us feedback on the EuroBonus Program?

    At SAS EuroBonus, we make no effort to find ways to make life easier for our members—in fact, we aim to make it harder.

    We have no interest in improving our EuroBonus program, and your feedback is completely irrelevant to us. Your opinions are worthless and will be ignored as we deliberately avoid any improvements to our products and services.

    The survey takes only a few minutes to complete (LOL)
     
    Last edited: 15. okt 2024
  5. elgringo1964

    elgringo1964 Med lem

    Innlegg:
    618
    Likes mottatt:
    738
    Bonuspoeng:
    93
    Hvorfor gjør SAS det vanskeligere å få og opprettholde status ?
    Hva er logikken bak det nye poengsystemet som gjør det mer vrient å være statusmedlem (=lojal kunde) for oss som faktisk flyr med SAS, dvs. oss som faktisk forholder oss til SAS som et flyselskap, noe jeg antar de fortsatt definerer seg som ?
    Virker kontraproduktivt på meg, og jeg antar konkurrentene gnir seg i hendene og er mer enn klare til å lokke kundene til seg.

    Her burde de istedenfor tilpasset seg livet etter pandemien og gjort det enklere for de som flyr og ikke for de som får poeng mer eller mindre utelukkende fra kredittkort.
     
    Last edited: 16. okt 2024

Del denne siden