Eurobonus kampanje hos Avis (12000 poeng for 2 leier)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av MIkrovegas, 31. aug 2017.

Tags:
  1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Noen som har lyktes i å få de 12000 poengene på 2 x 2 dagers leie?
    begynner å bli en stund siden jeg reklamerte nå, bortsett fra bekreftelse på mottatt mail er det taust som graven :(

2. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,367
    Bonuspoeng:
    183
    Har purra to gonger, og ikkje hørt eller sett noko til dei siste 4000 poenga. Plagsomt

3. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,565
    Bonuspoeng:
    113
    Purret også, har ikke hørt noe (leie avsluttet ca 12. nov, meldte inn poengmangel/feil den 15.). De ba om ekstra dokumentasjon på tilbudet (last days of summer) og jeg sendte dem et sas magain jeg fant og henviste dem til sidetall.

Har dere også fått feil ifbm at det skulle vært 4k + 8k men har fått 4 + 4?

Nå hadde jeg påfølgende leier (forstod ikke helt det begrepet da), men prøvde å finne bilder hvor dette ikke kom frem av ting med liten skrift.
    6. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days.
    Slet med den. Leverte inn bil 1 kl 06.00 søndag morgen, og tok ut bil nr 2 06 30 søndag morgen. Da er jeg i utgangspunktet ikke kvalifisert til bonusen?

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Kjedelig.

5. Larsmarius

Larsmarius Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    ikke hørt noe... dem har vel juleferie nede i ungarn... er jo der kundeservicen dems sitter.

6. Franco63

Franco63 CCG, Hilton Diamond, BWD & EBG

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Har heller ikke sett noen poeng

7. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Gir mening det.. Avis brant seg jo på dette i Madeira en gang.. så neste gang får du plugge inn en Hertz bil i midten så du får 1 dags opphold mellom leiene;)

Neonex liker dette
  8. Larsmarius

Larsmarius Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    I dag kom det mail: DF7D8187-194D-47A0-87E1-8EC650E8296B.jpeg

Fikk først avslag, for de hadde brukt feil leier som grunnlag. Er det virkelig så få som bruker disse kampanjene at de manuelt går igjennom og ser hvem som har kvalifisert seg? Jeg måtte sende de korrekte leiene for at de skulle ordne opp. Tok bare 2 mnd ontrent.

Del denne siden