Synd! Jeg likte konseptet. Selv om jeg endte opp med å ikke bruke den halvparten av gangene på grunn av krøll i appen
Jeg bestilte en bagtag men har aldri brukt den. Var redd for at den blir revet av underveis, og med null reserveklistremerker er jo sannsynligheten mye høyere for at kofferten aldri blir funnet igjen.
Ja, men det begynner å haste hvis du skal rekke å handle produkter i år. Det tar 30 dager å få godskrevet poeng.
I beste fall. De bruker overraskende mye tid. Hsr ikke fått conscious steps for midten av oktober ennå.
Det er kjøpsdato som gjelder. Du får steget for 2025, selv om det ikke blir registrert på konto før nyttår. Det er ihvertfall det FAQ sier. Mulig noe annet skjer i praksis såklart. SAS IT osv Edit: Poengene i seg selv blir ikke tilbakedatert. Så trenger man poengene før nyttår har man dårlig tid
Det funket ikke for meg i fjor, derfor svaret mitt. Men teksten du kopierte er jo klar nok, så kanskje hvis jeg hadde diskutert med dem Trengte ikke poengene på 2024 uansett, så jeg klaget ikke da de kom i 25.
Hvis du endte opp med å få poengene til slutt pluss poeng for ny Conscious Traveler i 2025 så fungerer det sånn som jeg leser FAQ. Man kan i teorien gjennomføre alle ti steg på nyttårsaften og fortsatt få 5000 nivåpoeng fordi stegene tilbakedateres. Men poengene i seg selv kommer så vidt jeg vet når stegene blir registrert. Altså i løpet av januar 2026 hvis man gjør det iår.
Dette forvirrer meg, men hvis jeg forstår rett så: jeg kan kjøpe conscious traveler produkt i desember som step 9 og 10. Dette blir først registrert i 2026, og jeg får 5000 statuspoeng i januar. Dersom jeg i tillegg fullfører alle 10 steps for 2026 i løpet av februar får jeg 5000 nye statuspoeng. Altså 10 000 statuspoeng i løpet av to måneder?