Javel, men det blir jo nok så urelevant for det jeg spurte om side jeg må forholde meg til årsskiftet for begge deler. Kan for øvrig rapportere om at jeg fikk to trinn på en tur retur booking i Norge hvor jeg bestilte bf før utreise og før hjemreise. Føltes som det tok noen ekstra dager før hjemreise ble registrert, men den kom.
Kjøpte en haug med vaskeark og tørkeballer her for et par uker siden, for å få unnagjort de siste Conscious Traveller-stegene. Hvor lang tid tar det vanligvis før stegene, og nivåpoengene, blir kreditert? Helt sikkert besvart tidligere i tråden, men det var mye å lese
Angående vaskearkene: Et lite pro-tip etter å ha vært 3 uker på ferie. Vi pleier å løpe mye på ferie og trenger derfor å skylle opp treningsklær. Mye enklere å ha med seg 30 vaskeark på ferie enn å kjøpe flytende vaskemiddel der man kommer. Men aller viktigst, klærene har aldri blitt helt rene ved bruk av flytende vaskemiddel. Med vaskearkene blir klærene 100% rene. Som om de kommer rett fra en vaskemaskin.
Mulig det er kommentert før, men alle i samme booking får biofuelstep når en kjøper BF. Kjøpte på datterens profil for at hun sjukke få, men jammen tippet ikke neh 10 step (ønsket å gjøre dette først etter 1. okt).
Alle på samme bookingnummer får step. Og poengene pr bio,som er 500, blir fordelt på antall pers på samme booking,så på f,eks 4 pers så blir det 125 poeng hver.
Ser ut som sas har fjernet vaskeballer og sheets m.m. fra concios traveler kategorien på shoppen? Eneste jeg får opp nå er lommelykt og diverse. Ett egentlig riktig tiltak mtp. at mitt planlagte kjøp av 9x vaskeballer neppe hjelper miljøet, men ergrer meg litt for at jeg ikke kjøpte de tidligere . Pytt pytt, det blir hvertfall ikke 9 lommelykter med radio (som jeg heller ikke helt ser miljøgevinster med )
Ikke mulig å bestille bio billetter etter 01.10, er det fare for at Consious Traveller konseptet forsvinner da mon tro?
Det har vært annonsert lenge. Gjetter på at SAS ikke ønsker for mange billettkategorier. Med innføring av Economy Flex og de nye businessklassene hadde det jo blitt mye å holde styr på. Om dette får noen innvirkning på Conscious Traveller gjenstår å se. Det er jo fortsatt mange måter å tjene steg på
Kan hende poengene og skritt tar lang tid eller ikke kommer automatisk, men det er bare å etterspørre i ettertid. Har du betalt for biofuel og reiser med flyet skal du få poeng og skritt uansett.
Tipper dette programmet vil bli anngrepet hardt nå som MDG er på vippen på stortinget, så hold lav profil i media de neste fire åra, ellers får vi svi skikkelig for dette